Terrorist Takedown Covert Operation

13.10.2013 Autor recenze-Standa Madukas

Hra z roku 2006

Polští City Interactive jsou nechvalně proslaveni tím,že jako o závod ,vydávají jednu střílečku za druhou.Bohužel většinou nevalné kvality.Terrorist Takedown Covert Operation je další z řady velmi podprůměrných vojenských stříleček.Ocitnete se v Jižní Americe,kde jste nasazeni se svou jednotkou do boje proti drogovému kartelu.Musíte zachránit rukojmí,které kartel používá jako živý štít.Jenže se cosi zvrtne a vy se ocitnete sami v nepřátelském prostředí.Většina bojů se odehrává v džungli.Bohužel hra nemá nic čím by překvapila ,nebo se o to alespoň snažila.Náplň misí je stále stejná...jdi z bodu A do bodu B,zlikviduj nepřátele,umísti nálož,znič tank nebo obrněný vůz,popřípadě vrtulník.Takhle to jde pořád.Ono to tedy tak je ve většině stříleček,jenže tam musí být  zábavnost a hratelnost.V tomto případě obojí absentuje,takže je to nuda.Tragická je inteligence nepřátel.Nějaké krytí jim moc neříká a doslova vám běží do rány.I když zvolíte obtížnost hard ,tak s vyjímkou několika úseků nebudete mít problém hrou projít.Nabídka zbraní je dostačující od nože ,pistole,samopalů,sniperky až po raketomet a granáty.Granáty jsem skoro nepoužíval,protože užití je dost sporné,hlavně proto,že i když ho hodíte směrem k nepříteli,tak jen málokdy se trefíte tak přesně ,aby ho zasáhnul.Mnohem lepší a účinnější je střílet do sudů/většinou červených/,které vybuchují a rozmetají vše kolem sebe.Ovládání je v pohodě,můžete si navolit klávesy ,jak to vyhovuje vám.Grafika vypadá celkem slušně i proto,že hra běží na enginu Chrome.Převládá zelená barva/jste většinou v džungli/.Stavby,auta a i postavy vypadají solidně.Co se mi nelíbí je podivná akrobacie nepřátel při umírání,vypadají jako hadrový panáci.Hudba je nezajímavá,zvuky zbraní a aut znějí celkem dobře,k dabingu postav také nemám nějaké výhrady.Celkem 11 misí projdete zhruba za necelé 3 hodiny.Terrorist Takedown Covert Operation je mizerná střílečka,kterou dohrajete a rychle zapomenete.Dávám 30%

Náhledy fotografií ze složky Terrorist Takedown - Covert Operation