Steam Slug

29.6.2011 Autor recenze-Standa Madukas

Steam Slug je 3D akční střílečka ve které se ve sci fi příběhu ocitnete v prostředí /nepřátelském/ve kterém vše řídí stroje,respektive řídí je Mefistofel. Jeho vojáky jsou právě stroje , které mají lidský mozek.Možná tohle by postačilo jako vystižení toho podstatného o hře,protože sama hra toho o moc víc nenabídne.Hned po spuštění je zklamáním grafické ztvárnění.Sice je vše barevné,ale také náležitě hranaté a odfláknuté. Jak vaše postava ,tak i protivníci jsou podivně nemotorní.Prostředí nabízí stále ty samé lokace ,nebo spíše lokace velmi si podobné.Hra je přísně koridorová,takže zapomeňte na nějaké alternativní cesty,stejně tak je zklamáním téměř nulová interakce s okolím.Nerozstřílíte v podstatě nic,mimo toho co rozstřílet máte.Velmi prostinký a ubohý je i scénář a příběh hry.Prostě jen likvidujete tupouny,kteří vylézají z jakýchsi stanů,když stany rozstřílíte tupouni přestanou vylézat.Postupně se objeví silnější protivníci jako je golem,roboti na kolečkách,tanky a nakonec i trojnožky na vysokých nohách.Všude se válí bedny ze kterých získáváte zdraví,munici a zbraně.Bohužel munice je zoufalý nedostatek,takže jediná dlouhodobě účinná zbraň je rotační kulomet,který nepotřebuje munici,ale zase má tu nevýhodu,že se přehřívá a tak musíte vždy chvilku počkat.Hra nabízí celkem 10 misí,herní čas je velmi krátký,který je však ztížen docela těžkou obtížností zvláště na konci hry,ale za 5 hodin jsem měl dohráno.Hra je k uzoufání stereotypní,není tu nic co by se mi vrylo do paměti jako osvěžující zážitek.Steam Slug je naprosto bez nápadu,neslaná ,nemastná.Hrdina hry je tvrdý chlapík,který je na všechno sám,takže se postaví přesile a nakonec vyhraje a ……no nebudu vám vyprávět jak hra končí,na to přijdete sami.Ovládání hry je standardní ,s tím,že si můžete nakonfigurovat ovládání jak potřebujete.Hudba,zvuky a dabing bych hodil do jednoho pytle s názvem-hluboký podprůměr.Dabing je špatný hlavně tím,že se objevují stejné hlášky a hudba je otravná zase tím,že se opakují stejné hudební smyčky.Steam Slug je podprůměrná střílečka s naprosto pitomým nápadem a hlavně ztvárnění hry od scénáře až po grafiku je velmi špatné.Hodnotit hru je myslím dost zbytečné,protože jí čeká rychlý posun do propadliště zapomenutelných her a je to jenom dobře.

Náhledy fotografií ze složky Steam Slug