Painkiller Redemption

27.9.2012 Autor recenze-Standa Madukas

Painkiller je v žánru stříleček docela slušně zavedená značka,takže nepřekvapí,když se objevil další datadisk s názvem Redemption.Scénář hry je prostinký,opět se setkáme s dvojicí Daniel a Belial.Tentokrát však nebudou stát proti sobě,ale naopak pospolu se pokusí vyřešit vleklý problém mezi Nebem a Peklem.ocitnete se v menších či větších prostorách ,kde na vás ve velkém počtu útočí hordy různorodých nepřátel ,od kostlivců,mnichů,rytířů a další havěti, až po přerostlá monstra.Pokud máte rádi hry typu Serious Sam nebo Will Rock ,tak Redemption je z podobného ranku.Jenže tím podobnost končí,protože Redemption je tak odfláknutá hra,že výše jmenovaným hrám nesahá ani po kotníky.Naprostá absence nápadu,stupidní obnovování nepřátel,kteří se vynořují stále a opakovaně odnikud,nekonečná nuda a stereotyp.Nevadí mi ,když vypnu mozek a jen tak si pokosím tuny nepřátel,ale musí to mít nápad,popřípadě i vtip a nadsázku.To všechno této hře chybí.Redemption dohrajete zhruba tak za 3 hodiny čistého herního času,což snad jedině dobře,s ohledem na to jak je hra odfláknutá.Vše je k uzoufání stejné,takže po prvním levelu už vás v podstatě čeká to samé.Zbraně jsou klasické ,z minulých dílů je k mání kůlomet,rotující čepele,zmrazovač,kuše s ohnivou střelou,elektrozbraň s výbojem,raketomet atd.Daniel má jiné zbraně než Belial.Graficky je to průměr,ničím nepřekvapí.Interakce s okolím je asi taková,že můžete rozstřelit truhly,vázy,bedny......vypadnou z nich zlaťáky/za ty si můžete koupit tarotové karty/ a pak už jen můžete sebrat munici do zbraní.To je vše,rozstřelit cokoliv jiného nejde,což docela zamrzí,protože právě v takové hře by to bylo hodně efektní.Jo málem bych zapomněl na výbušné sudy ,do kterých když střelíte,tak vybuchnou a rozmetají vše v dosahu.Zvuky jsou poplatné celé sérii Painkiller,hudba zní rocková ,rytmická,dobře dokresluje atmosféru zběsilého střílení a likvidace tuny nepřátel.Ovládání je standardní,klávesy můžete nakonfigurovat ,jak to vyhovuje vám.Redemption není povedená hra,ale pokud máte Painkillera rádi,tak i tento přídavek si zahrajte a porovnejte s Painkillerem.Pokračování  je už jen nastavovaná kaše,takže pokud by měli přijít další přídavky v podobném duchu,tak to už raději ne.Painkiller Redemption zklamal,a to hodně.Dávám 25%

Náhledy fotografií ze složky Painkiller Redemption