Marine Sharpshooter 3

3.10.2013 Autor recenze-Standa Madukas

Hra z roku 2007

Tak nějak jsem nepochopil co vedlo Groove Games,aby vydalo takový paskvil jako je tato hra.O čem to vlastně je? Ocitnete se jako člen elitního týmu v jedné z nejnebezpečnějších afrických zemí, vaším úkolem je najít prezidenta Burundi a zachránit ho ze spárů těžce ozbrojených rebelů a nemilosrdných žoldáků. V případě, že rebelové nebudou zastaveni a prezident zemře, region se dostane do brutální občanské války.Musíte se tedy postavit proti přesile a obnovit demokracii.Celkem nic objevného,takové klasické klišé.Bohužel hratelnost a zábavnost je téměř na nule.Není ve hře nic,co by vás dokázalo zaujmout nebo pobavit.Mise jsou stupidní ve smyslu...doběhni k bodu A,vystřílej  všechny protivníky a pokračuj k bodu B.Nepřátelé jsou doslova bez inteligence,stačí je zdálky likvidovat sniperkou a když dojde munice ,tak je prostě dorazíte pistolí.Rozdíl mezi zbraněmi není nijak markantní,takže vás asi nepřekvapí,že i na hodně velkou vzdálenost zlikvidujete nepřítele pistolí.Další dost nepochopitelnou věcí je nemožnost získávat munici po mrtvých nepřátelích.Aby toho nebylo málo,tak pokud vám dojde munice máte smůlu,protože jí dostanete jen na začátku mise a s tím musíte vystačit až do konce mise.Likvidace nepřátel je vůbec zvláštní věc.Třeba sniperkou jsem střílel nepříteli na hlavu a celkem běžně vydržel 6 zásahů!!!! Prostě frajer.Jestli nějaká hra neprošla betatestem,tak bych hodně vsadil na tento titul,protože tak dokonale zmršenou hru jsem dlouho nehrál.Do  každé mise jdete s dvojicí vojáků.Jako námořní odstřelovač likvidujete cíle na dálku a jako pozorovatel čistíte prostor kolem sebe.Každý z nich má stanovený počet zbraní a zařízení.Kolega ,který vás následuje se místy chová jak šašek bez mozku.Zasekává se o různé překážky a nebo prostě jak dement stojí a tupě zírá do jednoho bodu.V některých okamžicích dokonce roztáhnul ruce a jen tak stál jak blázen.Grafika hry je také spíš k pláči,protože když vidíte toporný pohyb postav,mizerné exteriéry ve kterých se převážně pohybujete ,nemožnost cokoliv otevřít,zvednout,přesunout....prostě jen jdete koridorem předem určeným a při tom jen stupidně střílíte nepřátele,kteří se chovají jak ovce.Zbraní na výběr moc nemáte ,několik sniperek,samopalů a pistolí.Navíc nějaké velké rozdíly mezi nimi nejsou.Hudba je nezajímavá,je to spíše jen taková smyčka bez nápadu.Zvuky také nejsou nijak úchvatné,některé zbraně ,zvláště pistole mají dost legrační zvuk,jako dětská pistolka.Hru si nemůžete uložit kde potřebujete,ukládá se sama na určitých bodech/checkpointy/.Naštěstí nějaké zákysy nehrozí,protože pokud jste jen trochu vyhraní ze stříleček,tak by vám hra problém neměla dělat.Ovládání je naštěstí v pohodě,nakonfigurovat klávesy si můžete podle toho ,jak to vyhovuje vám.Ve hře hodně používejte zalehnutí,protože při něm se vám netřese ruka a lépe trefíte protivníky.Marine Sharpshooter 3 je opravdu mizerná hra,která nemá jediný světlý bod.Celkem 10 misí dohrajete za tři hodinky.Je pro mne naprosto nepochopitelné ,že  všech tří dílů se prodalo přes milion kopií.....Dávám 10%

Náhledy fotografií ze složky Marine Sharpshooter 3