Deep Black

5.9.2011 Autor recenze-Standa Madukas

Z Ruska přichází stále více her,kvalita kolísá.Jak si stojí Deep Black? První co zaujme je zajímavý nápad,ocitnete se v roli střílejícího potápěče.Je rok 2035 a teroristé stále představují velký problém. Teroristé z Golden Hawk svými akcemi šíří paniku mezi lidmi. Proto jste tu vy,jako hrdina,který se Golden Hawk postaví.Budete se pohybovat v zaplavených komplexech a jeskyních,zvedat stavidla a otevírat propustě. To vše ve 30 misích.Ovládání je pevně dané,nemůžete si ho nakonfigurovat podle svého.Ve hře narazíte na spousty nepřátel ,od robotů, min až po různé typy zvířat nebo lidí. Protože jde o potápěčskou akci,tak i zbraně jsou tomu uzpůsobeny.Použijete i harpuny a tlakové střely.Užijete si i bitek na blízko.Celkově budete moci nést tři zbraně(z celkových čtrnácti),ty jsou podobné zbraním,které známe obecně i z jiných her.Je zajímavé,že střelné zbraně můžete bez problému používat i pod vodou.Zajímavě udělané je otevírání nebo aktivace čehokoliv ,co je z vašeho dosahu rukou.Namíříte si pravým myšítkem na ovladač toho co chcete použít, a pak klávesou H použijete dlouhé lano,které vám už provede aktivaci.Ve hře si budete také moci na omezenou dobu hacknout nepřátelského robota,který bude s vámi bojovat proti svým.Ve hře narazíte také na souboje s bossy,třeba chodící robot pavoukovitého vzhledu byl tak ohromný, že proti němu vypadáte jako střízlík.Ne vše se odehrává pod vodou,takže si užijete i klasické přestřelky pod širým nebem a v interiérech. Většinou máte k dispozici energetické zbraně. Koncentrovaná palba nepřátel je překvapivá a nutí vás, abyste využívali překážky pro neustálé krytí.Tento systém je však velmi stereotypní a po krátké době začne hodně nudit.Graficky hra je spíš podprůměr.Lokace nad vodou jsou zpracovány velmi stroze.Zvuky a hudba jsou v dobrém průměru,to znamená ,že tu není nic co by vysloveně vadilo,ale stejně tak tu není nějaký moment,který by se mi v souvislosti s hudební složkou vryl do paměti. Bohužel hra má jeden výrazný nedostatek a tím je nuda.Až odehrajete několik misí na začátku,tak v podstatě pak už se bude vše jen opakovat.Nevím jestli je problém v operačním systému nebo ve hře,ale vždy když spustím počítač/OS Windows 7/,tak se mi hra automaticky spustí také.Bohužel ve hře je spousta chyb,kvůli kterým jsem ani hru nedohrál.Opět jedna z her,která je šitá hodně horkou jehlou ,bez kvalitního testingu je vržena do prodeje bez nějaké známky toho,že by mohla zaujmout.Další z řady velkých zklamání…35%

Screenshot

Videoukázka