Jdi na obsah Jdi na menu
 

The Cameron Files II Pharaohs Curse

30. 6. 1996
TOPlistThe Cameron Files II: Pharaoh’s Curse
28.2.2006 Autor Návodu-Standa Madukas
S detektivem A.P. Cameronem se již někteří z vás jednou setkali, vzpomínáte? Bylo to v sice zastaralé, ale zábavné adventuře Loch Ness. Nyní přichází náš americký hrdina podruhé, aby vyřešil další zapeklitý a mystickou provoněný případ, který ho zavede do horkého Egypta, přeplněného mumiemi a moci chtivými nácky .Příběh se odehrává v roce 1936 a vy jako detektivní eso musíte zjistit vše co je potřeba.Tak jdeme na to.
HOTEL
Hra začíná u brány hotelu. Obejděte palmu a vstupte dovnitř; promluvte s manažerem, který vám říká že Moira není v hotelu.Vydala se do muzea. Stojíte na schodech s klíčem k vašemu pokoji ve vašem inventáři.Je to místnost číslo 17.Obejděte horní patro dokola a dveře celkem snadno najdete. Vezměte klíč z vašeho inventáře a klikněte na dveře.Vstupte a jděte vlevo ke stolku, je tu dopis na nočním stolku s klíčem uvnitř.Přečtěte si dopis od Moiry, která sděluje ,že jde do muzea . Teď jděte ke stolu na druhé straně postele.Je tu brožura z hotelu o muzeu, vezměte si ji a otočte se a obejděte postel. Klikněte na postel a Cameron dává svůj kufr na postel.Klikněte na kufr a vezměte si z něj paklíče a baterku. Teď vyjděte ven z místnosti a zahněte vpravo a dolů k recepci.Klikněte na pult, kde jste viděli manažera a mrkněte na knihu hostů a podívejte se v jakém pokoji je ubytována Moira . Ona je v místnosti číslo 18.Obejděte pult a jděte k východu kde čeká taxi.Automaticky vás odveze do muzea.
MUZEUM
Taxi odjede a vy vstupte do muzea. Použijte přitom klíče ,které vám Moira nechala na stolku než odešla.Uvnitř zahněte vlevo a jděte na konec této chodby a otevřete dveře.Jste ve skladišti. Nalevo jsou další dveře kterými sejdete po schodech.Dostanete se do spodní části,kde vidíte další dveře, které jsou zamčené. Tyto dveře nemůžete v tuto chvíli ještě otevřít .Vpravo od schodů jsou nějaké věci. Vezměte nůžky na drát, které jsou na druhé polici,otočte se vpravo k montážní bedně a použijte nůžky na drát k ustřihnutí zámku a vezměte si páčidlo. Otočte se a vrátíte se do haly muzea znovu. V chodbě zahněte vpravo a jděte vlevo ke vchodu před hlavní výstavní prostor. Zahněte vlevo k výkladní skříni napravo, podívejte se na ní a prohlédněte si symbol. Teď zahněte vpravo a jděte do prvních dveří nalevo. Klikněte na dveře- to je Moirina kancelář. Mrkněte se do její kabelky na malé skříňce. Otevřete kabelku a všimněte si klíče pověšeného uvnitř. Ten si,ale nemůžete v tuto chvíli vzít . Teď zahněte vpravo a jděte ke stolu a klikněte na seznam, který tam je a vezměte Isfet kartu .Nyní si otevřete soubor a přečtěte si o existenci dvou sošek . Nemusíte ale můžete si zakreslit hieroglyfy které byly na stránce.Teď jděte kousek vpravo a mrkněte do kartotéky. V prvních pěti řadách čtěte různé záznamy seřazeny abecedně a když se dostanete k zásuvce s písmenem M nezapomeńte vzít Maat kartu. Teď se otočte a jděte ke dveřím které jsou před vámi. Použijte paklíče a vstupte do místnosti. Toto je správcova místnost, Al Salema. Rozhlédněte se kolem a otevřete zásuvku u stolu. Jděte ke stolku na pravé straně dveří, kterými jste přišli a podívejte se. Malá skřínka má klíčovou dírku ve tvaru symbolu.Musíme najít klíč s tímto tvarem. Teď vystupte z místnosti dveřmi které jsou v přední části schodů použitím paklíčů.Vyjděte ven , slyšíte kroky a tak jděte po stopě. Zahněte vpravo a vrátíte se k výkladní skříni a použitím vašich paklíčů otevřete a vezměte ankh klíč. Vraťte se ke správcově kanceláři a otevřete truhličku a vezměte klíč. Vyjděte opět ven ze správcovy kanceláře a jděte ke schodišti kterým vyjděte o patro výš, zahněte vpravo a jděte do prvních dveří nalevo. Použijte nový klíč k otevření dveří a jste v místnosti s červenou záclonou.Rozhlédněte se kolem ,jsou tu dvě skřínky na protějších zdech .Otevřete je a zjistíte,že jsou prázdné.Podívejte se na truhlu,která je na podlaze a je taky prázdná. Jděte k oltáři a podívejte se na něj. Teď vyjděte z místnosti. Nezapomeňte si zde uložit hru!. Jděte opět k Moirině kanceláři a předtím než ke kanceláři dojdete se spustí animace,kdy mluvíte s Al Salem,říkáte mu že hledáte Moiru. Všimněte si artefaktu, který má v ruce. On vás pak zavře do skladu . Použijte vaši baterku , jděte směrem ke konci místnosti (klikněte třikrát) nalevo, za krabicí v rohu,je kus elektrického drátu. Vezměte si ho. Teď jděte k vypínači, který je na konci ,na pravé straně zdi. Klikněte na něj a použijte kusu drátu ke spravení vypínače. Teď zase vidíte!! Jděte znovu zpátky a podívejte se na bednu nalevo. Všimněte si německé nálepky a to je vše co můžete udělat.Časovač začne odpočítávat a vy rychle klikněte na pravou stranu velké sochy a sledujte další animaci.Jste u hotelu a sledujete dva podezřelé lidi z muzea.Jdeme do dovnitř do hotelu.
HOTEL
Jděte dovnitř ke křeslům napravo a přečtěte si noviny, kde se píše o výtržnosti. Teď jděte k pultu a vezměte si Moirin klíč, číslo 18.Vyjděte po schodech nahoru a tentokrát jděte napravo do místnosti 18. Použitím klíče vstoupíte do místnosti. Po vstupu do místnosti klikněte na noční stolek a otevřete zásuvku. Čtěte dopis od Al Salema. Teď jděte k velké skříni vzadu a vezměte si její deník.Bohužel ,ale chybí klíček.Pamatujete si kde jste viděli malý klíček? Ano. V její kabelce, což znamená ,že se musíte vrátit do muzea.Když jdete zpět ke dveřím někdo zaklepe na dveře .Spustí se animace.Otevřete dveře a tam stojí šarmantní chlapík ,který nepřišel za vámi ale za sličnou Moirou. Teď sejděte k baru. Jděte po schodech dolů a do haly nalevo. Vstupte a vidíte barmana a muže stojícího u baru.Jděte doprava promluvit si s mužem ,který zde sedí.Spustí se animace a muž náhle vyskočí a cosi si povídá s mužem, který stál u baru. Před odchodem od baru si přečtěte noviny Káhirský telegraf, který je na stole a čtěte v něm o hrobce, která byla vykradena v Údolí králů. Vyjděte z baru a jděte do vašeho pokoje. Cestou k pokoji slyšíte hlasy jak někdo říká, že se právě vracíte. Když přijedete k vašim dveřím všimnete si, že jsou otevřené . Jděte dovnitř a klikněte na židli ,která je u okna.Dejte jí ke zdi kde je otvor-mřížka.Vylezte na židli a klikněte na otvor.Slyšíte co si říkají. Znovu mluví o soškách. Když domluví tak se musíte nepovšimnut dostat do muzea. Jak to udělat? Můžete si vzít taxi, které ale nebude moc diskrétní nebo použít hotelovou brožuru. Takže kliknete na muzejní část v brožuře a jste tam.
MUZEUM
Jděte do Moiriny kanceláře a vezměte klíč z její kabelky. Přečtěte si žurnál a dozvíte se o vloupání . Teď jděte do místnosti s červenou záclonou.Vezměte si dvě sošky z dříve prázdných skříněk. Teď jděte ke truhle na podlaze . Tam jsou nyní věci ,které byly v správcově zásuvce. To znamená, že musíte jít do kanceláře správce.Ještě než tam půjdete jděte ke stolku uprostřed místnosti a vezměte si modrou lahvičku, barevné ptačí péro,olej a měchačku. Pamatujte si na artefakt ,který měl Al Salem v ruce,když vás zamknul ve skladu? Znovu si přečtěte Maat kartu a vidíte co máte udělat .Před vámi je cosi jako váha.Na ní umístíme předměty v tom pořadí jak jsou psány na kartě. První je olej, pak péro ,to rozemelete měchačkou a výslednou kapalinu nalijete do modré láhve. Vyjděte z místnosti a jděte do správcovy kanceláře.Jděte ke truhle. Dejte dvě sochy na správná místa a zásuvka se otevře. Teď klikněte na části v zásuvce a vytvoříte váhu. Dejte modrou kapalinu na váhu a třetí zásuvku otevřete. Vezměte kus papíru, který budete potřebovat později, a klíč. Teď jděte ke stolu a klikněte na tužku.Otevřete zásuvku a klikněte si na zápisník. Použitím tužky z inventáře/viz obrázek/Obrazek se dozvíte o Isfet kontrolující Moirinu mysl a o podivnostech na Nilu a o vykopávkách. Vyjděte z kanceláře a jděte do skladiště.Skladiště je sklepní místnost,ve které jste byli zamčení .Použijte nový klíč na dveře,které předtím nešli otevřít. Jděte k bedně s německým nápisem a použijte páčidlo .Otevřete bednu a vezměte si poznámky,které tu jsou. Jsou z ministerstva obrany a říká se v nich něco o velmi důležité misi a kódu . Otočte se a jděte k sarkofágu který je opodál. Otevřete sarkofág použitím nůžek na drát. Když otevřete sarkofág, vidíte mrtvého muzejního hlídače. Odejděte zpět do hotelu použitím hotelové brožury.
HOTEL
Vy přicházíte k hotelu,vstupujete do haly a je tu další animace. Dostanete zprávu od Edmonda a lístek na parník na Nilu. On vám sděluje ,že jste byli pozvaní do Údolí králů, a že on si dovolil rezervovat kabinu pro vás a rád by se s vámi setkal. Automaticky se ocitáte na lodi. Podívejte se na váš inventář. Vše co vám zbylo je baterka, paklíče, zpráva z ministerstva obrany, kus pergamenu nalezeného v truhle a klíč ke kabině 15.
PARNÍK NA NILU
Ocitáte se na vrchní palubě.Vidíte jednoho z německých chlapů spícího na židli. Pojďme a prozkoumejte loď. Teď jděte po schodech dolů a kolem paluby ve směru hodinových ručiček. jděte kupředu vedle schodů které vedou k dolní palubě, k další dveřím. Jděte dovnitř do baru, promluvte si s barmanem . je to bratr hotelového recepčního. V tu chvíli hraběnka vstoupí do baru druhými dveřmi. Ona promluví s barmanem a on začne být podivně nejistý. Hraběnka si s vámi promluví a slyšíte podivný hlas . Ona pak jde a sedne si na pohovku. Jděte ke stolu a vezměte si ovoce a lodní brožuru. Vy zde s nikým mluvit nemůžete tak vystupte do dveří kterými přišla hraběnka . Zahněte vpravo a jděte dolů k dolním kajutám.Tady zahněte vlevo a jděte do dveří které vypadají jako okenice. Použitím vašich paklíčů otevřete dveře a jděte dovnitř. Podívejte se vlevo na zdi na schéma lodi a vidíte všechny kabiny. Tři na horní a šest na dolní palubě. Vpravo je malá skříňka, klikněte na spodek a vezměte si stetoskop.Vpravo na zdi se podívejte na seznam cestujících. Vyjděte z místnosti a zahněte vlevo, vpřed, a jste u šesti kabin.První je po vaší pravici kabina číslo 15. Použijte klíče , vstupte a rozhlédněte se kolem. Jděte do koupelny a klikněte na umyvadlo, vidíte nějaký kouř přicházející skrz rouru v podlaze. Běžte zjistit odkud to jde. Vyjděte z místnosti a otočte se vpravo a jděte na konec chodby. Nalevo je na zdi malá skřínka a z té si vezměte kliku. Právě teď je vhodná chvíle uložit hru. Dejte kliku na padací dveře, otočte se do leva a vezměte žebřík který je pověšen na stěně a umístěte ho na otvor. Slezte dolů.Použijte vaši baterku. Jděte k barelu který je napravo a vezměte si kladivo. Projděte bránu a vidíte zelenou truhlu, která je na zemi a všimněte si německých znaků. Zahněte vlevo a jděte k bráně která je zamčená a skrz díry si všimněte věcí,které tam jsou.Nejsou vám ty artefakty nějak důvěrně známé? Ale ano , jsou to ty z muzea. Vyjděte ven ze skladištního prostoru.Teď se vrátíte do baru. Když vyjdete schody nahoru spustí se animace a vy vidíte Edmonda jak drží pistoli a jakoby se dusí. Vy zachytíte Edmonda a opět se ocitáte v chodbě na dolní palubě. Jděte k Edmondově kajutě a slyšíte "hlas monstra" ale nemůžete jít dovnitř. Vyjděte na horní palubu použitím schodů nalevo a jděte do schodů které jsou nalevo .Kliknutím na okno vidíte Al Salema jak hypnotizuje Edmonda. Vrátíte se do baru.Když vstoupíte vidíte barmana jak spí, klikněte na něj a vezměte si univerzální klíč a klíč k skladištnímu prostoru. Vyjděte z baru a jděte do místnosti číslo 2. Použijte univerzální klíč a vstupte. Jděte k přístroji na stole a klikněte na něj. Teď klikněte na vnitřek a vezměte kus papíru který vyjede. Teď se otočte a jděte do přístěnku. Otevřete ho a klikněte na jeden z jeho kabátů a vezměte klíč s německými znaky. Klikněte na zrcadlo které je vedle rumové láhve a vidíte že tam jsou otisky prstů na jedné z postranních polic./viz obrázek/
Obrazek
Klikněte na ní a obraz na stěně se pohne a ukáže se sejf. Použijte váš stetoskop na sejf.Pohybujte ručičkou na číselníku a to tak, že červenou šipkou začnete dole na pravé straně číselníku/viz obrázek 1/Obrazek. Klikejte dokud neuslyšíte výrazné cvaknutí.To samé uděláte i nalevo a musíte pravidelně střídat pravou a levou stranu. Musíte to udělat 20krát.Nechce se vám lámat hlavičku? OK čísla jsou: P- 20, L- 11, P- 52, L- 20, P- 40, L- 31, P- 69, L- 40, P- 58, L- 51,P- 90, L- 60, P- 80, L- 68, P- 10, L- 80, P- 0, L- 90, P- 31 a L- 0. Klikněte na střed číselníku a sejf se otvírá a odhalí nám zbraň, kovovou krabici a poznámky. Vezměte si všechno co je v sejfu. Vyjděte ven a jdete k Edmondově kajutě.Stále ještě nemůžete vstoupit. Tak jděte do správcovské kabiny, čísla 20 na konci. Použijte univerzální klíč a vstupte dovnitř.Klikněte na noční stolek- uvnitř zásuvky je kniha, vezměte si ji. Je to Toumchetkiho kniha a je plná symbolů a obrázků.Teď se otočte a jděte dozadu k velké skříni se zrcadly.Otevřete ji a vezměte sošku z truhličky. Vyjděte z místnosti a jďete do Edmondovi kajuty.Otevřete si opět univerzálním klíčem a vstupte.Edmond je v jakémsi transu,takže máte klid na práci. Jděte ke kufru a otevřete ho,vidíte znak na víku. Jďěte k Edmondovi a klikněte na jeho ruku.Jeho prsten má stejný znak jako je na kufru. Jděte do koupelny a vezměte mýdlo.Vrátíte se k Edmondovi a použijte mýdlo na prsten. Teď jděte ke kufru a použijte prsten na otevření tajné části.Klikněte prstenem na stejný znak na kufru. Vezměte ochranné brýle,pilník a vidíte i pas.Klikněte na něj a uvnitř pasu vidíte nějaký papírek,přečtěte si jej.Zjistíte že Edmond je špion.Ve vašem inventáři máte papír, který jste vzali z rádia a je kódovaný. Pamatujete si na papír, který jste našli v bedně ve skladišti muzea? Pamatujete si co vám napověděl? Logické pokračování čísel a jejich převedení na písmena. Je celkem snadné to dešifrovat. Podívejte se na šifrovaný papír. Soustřeďte se na 2 slova. Sedmé slovo má dva znaky ,tak to je nejspíše písmenko E. Tak v abecedě dejte 3 pro E.Nyní vyberte všechny E.Teď se podívejte na devatenácté slovo jediné které se hodí je A. pokračujte dál sami, je to docela snadné.Nemůžete na to přijít nebo jste jen příliš líní?. OK,tady je nápověda- A-1, C- 2, E- 3, G- 4, I- 5, K- 6, M- 7, O- 8,u 9 žádné písmenko není, S- 10, U- 11, W- 12 a Y- 13./viz obrázek č.2/Obrazek Nakonec zpráva vypadá takto -KV MISSION HIGHEST PRIORITY BRING BACK THE EYE OF ISFET GET RID OF THE VIZIR IF HEINTEREFERS WITH OUR PLAN CONFIRM EXPLOSIV ARRIVAL.Do češtiny jsem to nepřekládal,protože mi to nějak nedávalo ten správný smysl ,ale na postup ve hře to nemá žádný vliv. Teď půjdeme do podpalubí,ale protože se tam už nemůžeme dostat tou samou cestou jako předtím tak musíme najít cestu jinou.Vyjděte z místnosti a jděte nahoru po schodech. Jděte ke schodům které jsou na pravé straně a sejděte po nich dolů. Jděte dovnitř a použijte klíč který jste vzali barmanovi.Otevřete skřínku a klikněte na kliku.Mechanismus vám otevře velké padací dveře před vámi. Sejděte dolů otočte se vpravo na zelenou bednu. Klikněte na ni klíčem s německým znakem. Páni !,v bedně je dynamit. Jděte ke mřížím, které byli zamčené a použijte pilník ,který jste vzaly z Edmondova pokoje. Klikněte na zámek a otevřete. Jděte dovnitř a jděte až k sarkofágu.Uvnitř vidíte věci, které byly předtím venku. Teď si hru raději uložte. A jděte do správcovy kabiny znovu.Podívejte se na papír který je nad jeho postelí. Je adresovaný Luxor Chapter a říká něco o Maat.Je to socha která byla ukradená. Dobře, my nyní víme kdo ji vzal . Když si vezmete papír, uslyšíte hlas hraběnky která vás varuje před hrozícím nebezpečím. Teď je dobré si uložit hru. Jestliže vyjdete ven budete konfrontovaní s mumií.Ona vás napadne a protože nemáte moc času, tak z inventáře vezměte sochu a klikněte s ní na mumii.Po animaci ležíte ve své kajutě na posteli a hraběnka vám říká ,že vás Maat ušetřil .Dobře ale proč vás přepadnul?.Jděte ke dveřím a v animaci uvidíte, že někdo strká pod dveře papír, vezměte si ho a přečtěte . Je od Al Salema. Vyjděte z kajuty a jděte do správcovy kajuty číslo 20.Podívejte se nalevo postele a vezměte zbraň která je na podlaze. Vyjděte z kabiny a jděte po schodech nahoru. My jsme nyní zakotvili. Předtím než uděláte cokoli sejděte do podpalubí pro pár věciček.Zelená bedna s dynamitem je pryč, ale po schody kterými jste sešli do podpalubí najdete kovovou trubku kterou si vezměte. Teď jděte dozadu kde je sarkofág.Vpravo a přímo v rohu je nějaké lano, vezměte si ho také. Vyjděte z podpalubí.
MALÝ OSTROV
Jděte po lávce dolů a uslyšíte explozi.Když se dostanete do spodní části lávky, vidíte odraz v dálce. Když se dostanete k palmě tak zahněte vlevo a jděte levou cestičkou. Když jste na konci otočte se vpravo a všimněte si náhrobního kamene, podívejte se na vtisky pro skaraba. Nyní se vrátíte zpět k palmě a zahněte vlevo k plachetnici, vlezte na ní. Klikněte na přední část lodi dvakrát.
VELKÝ OSTROV
Vy přijedete na ostrov, vystoupíte z lodi a půjdete cestou nalevo mimo rozvaliny .Jděte na konec cesty a všimněte si dalšího náhrobního kamene. Otočte se a vracejte se.Když se dostanete k rozvalinám zahněte vlevo a jděte cestou napravo k rozvalinám. Jděte až dozadu dokud se nedostanete ke skále. Teď už víte co způsobila exploze.Vrátíte se zpět. Jděte do domu ,který vidíte v pozadí.Jděte dovnitř. To je skladiště.Když uděláte první krok,tak někdo zamkne dveře kterými jste přišli. Takže musíte najít cestu ven.Jděte k první uličce a podívejte se na sudy která jsou u zdi, klikněte na první a vezměte si stéblo slámy. Teď jděte k druhé uličce. Klikněte jednou a otočte se směrem doleva, tam na druhé polici je malá krabice, klikněte na ní. Otevřete ji a vezměte si horolezecké skoby. Jděte ke zdi a otočte se vpravo ke dveřím, které tam jsou. Vy slyšíte nějaký pohyb. Na pravé straně dveří je malá díra, klikněte na ní. Vidíte toho německého muže z hotelového baru jak chodí kolem. Otočte se ke kolu opřenému o stěnu.Kousek vedle je vědro, klikněte na něj a vezměte si kus zrcadla. Jděte zpět ke dveřím a klikněte na díru znovu .Nyní použijte kus zrcadla a klikněte na díru znovu. Teď vidíte německého chlapíka na žebříku jak něco hledá. Poté ho slyšíte odejít z místnosti. Vezměte slámu z inventáře a dejte ji dovnitř klíčové dírky, pak mrkněte do vaší peněženky a vezměte pozvánku na nilskou plavbu a klikněte na spodní část dveří a klikněte a protlačte ji skrz dveře. Jděte ke klíčové dírce ,dejte slámu pryč a klíč spadne dolů. Teď se vrátíte k brožuře a klikněte na ní. Seberte klíč a brožuru.Otevřete dveře použitím klíče. Jděte dovnitř a zahněte vlevo a jděte ke stolu, klikněte na mapu na stěně a vidíte různá místa. Vlevo jděte k žebříku, podívejte se nahoru na polici a klikněte na jednu z knih.Jsou tu registrace expedic v Údolí králů.Stránka je utržená, ale odpovídá to Pinkerbottomově expedici. Otočte se a jděte ke křeslům, která jsou na druhé straně místnosti. Jděte ke stolu a všimněte si popelníku. Otočte se a jděte ke dveřím a podívejte se vlevo na polici na ,které leží noviny. Klikněte na ně a vidíte obrázek Pinkerbottoma, Edmonda a Moiry. Teď vyjděte ven. Jděte kupředu až dolů ke konci pláže, a potom jděte cestou nalevo nahoru a klikněte třikrát. Vy se dostanete až na konec cesty, ale je to slepá ulička,která zde končí. Vrátíte se kousek zpět a jděte druhou cestou nahoru po železném žebříku dokud se nedostanete do části kde žebřík končí. Teď se otočte zpět a použijte vaše lano a klikněte na skálu. Otočte se ke zbytku žebříkových příček a vidíte pod nimi místo,které si něco žádá, Použijte vaše horolezecké skoby, pak kladivo a skobu zatlučete do skály. Teď se otočte a klikněte na lano a pak na skoby,vyjděte nahoru a klikněte na první příčku nahoře. Teď si uložte hru.Jděte nahoru a rozhlédněte se kolem, ale ještě nekoukejte do teleskopu ! Zahněte vpravo a vidíte vykopávky v údolí.Není žádný způsob jak se dostat dolů. Teď se otočte a pohlédněte do teleskopu.Vidíte Al Salema, Moiru a mumii.Mumie se na vás dívá! Vy jí rychle musíte utéct.Pamatujete si ještě slepou uličku?Takže musíte utíkat právě teď k ní.Mumie na rozcestí hlídkuje,ale vy jí opatrně obejdete,ale to vše uvidíte už v animaci. To bylo o fous. Nyní jděte k plachetnici a pak do správcovy kajuty číslo 20, ale předtím ještě běžte ke skladišti . Vstupte, jděte ke dveřím a podívejte se na fašistického chlapíka z baru jak mluví sám k sobě a chová se podivně.Prostě cvok s tikem. Vyjděte opět ven ,ale předtím než to uděláte podívejte se dolů do rohu dveří.Je tu klíč na zemi, vezměte si ho. /viz obrázek/Obrazek
MALÝ OSTROV
Teď jděte k plachetnici a klikněte na záď lodi v přední straně. Dostaňte se ven z plachetnice a jděte k parníku.
PLAVBA NA NILU
Jděte přímo do kabiny správce číslo 20. Správce spí. Klikněte na část rostlinu která je na nočním stolku a vezměte si klíč. Teď klikněte na správcův krk a vezměte si klíč. Teď klikněte na truhlu a vezměte si skaraba. Zahněte vlevo a jděte k jeho kufru, použijte klíč, otevřete kufr a použitím dalšího klíče nalezeného na krku správce otevřete schránku a vezměte si slavnou sošku. Od této chvíle máte listy z Toumchetkiho knihy. Musíte skaraba do něčeho ponořit a očistit ho. Jděte do koupelny a pamatujete si na kapalinu, kterou jsme vytvořili v muzeu? Dobře ,vezměte tedy skaraba a ponořte jí do kapaliny. Nyní jste připravený na mumii.Jděte k prvnímu náhrobnímu kameni.Je na malém ostrově.
MALÝ OSTROV
Vyjděte z parníku ,jděte k palmě a zahněte vlevo a na konci klikněte na náhrobní kámen. Z vašeho inventáře vezměte skaraba a klikněte na zeleného skaraba na náhrobku.Nyní si vezměte oba dva. Jděte k palmě a zahněte vlevo, nastupte na plachetnici, klikněte jednou vpřed. Jděte k prvnímu barelu a klikněte tam na navíjecí špulku, vezměte si ji .Nyní klikněte jednou vpřed . Přijedete opět na velký ostrov.
VELKÝ OSTROV
Vystoupíte z lodi a jděte k náhrobnímu kameni nalevo od rozvalin. Použitím vašeho skaraba získáte červeného skaraba.Oba si vezměte.Teď pojďme k teleskopu na druhou stranu ostrova.Nedělejte si starosti s mumií, odešla. Když se dostanete nahoru otočte se vpravo kde můžete vidět vykopávky. Teď ale jak sestoupit dolů? Ve vašem inventáři klikněte na trubku, kterou jste získali v podpalubí na parníku a potom klikněte na navíjecí špulku, kterou jste získali na plachetnici.Obě věci v inventáři zkombinujte a získáte kladku.Spustí se animace. Teď už znáte způsob jak sestoupit dolů.Když se dostanete do spodní části, klikněte jednou vpřed a slezete po žebříku. Zahněte vpravo,na zemi je skarab.Vezměte si ho.Dostáváte žízeň. Jděte přímo do stanu, který viďíte směrem přímo proti vám v pozadí.
VYKOPÁVKY
Jděte dovnitř do stanu a nalevo je bedna, otevřete ji a klikněte na čutoru, která je vpravo a uhaste vaši žízeň.Z bedny vezměte zapalovač uprostřed a petrolej vlevo.Jděte dovnitř stanu.Vidíte pana Pinkerbottoma jak zmožený vedrem odpočívá.Klikněte vpravo dole na aktovku a vezměte si dopis od Al Salema.Přečtěte si o Toumchetkiho knize a dvou sochách.Na stole klikněte na mapu, podívejte se na barvy skarabů, vypadají jako umístění náhrobních kamenů.To znamená, že ještě jeden nám chybí.Půjdeme ho tedy hledat .Otevřete si váš inventář a použijte klíč, ten, který je vedle petroleje,a zkombinujte ho v inventáři s krabicí a otevřete ji. Teď vyjděte ze stanu.Vrátíte se cestu, kterou jste přišli, klikněte jednou jakoby víc doleva. V zadní části,můžete vidět další náhrobní kámen.Opět použijte stejný postup a oba skaraby si vezměte.Je to skarab olivově zelený. Teď se vrátíte zpět ke stanu, ale nejděte dovnitř,ale klikněte vpřed a slezte dolů po schodech. Zahněte vlevo a jděte k mřížím, klikněte na ně. Vidíte,že jsou zamčené.Jestliže jste udělali všechno co jste měli,tak máte možnost pokračovat v pohodě dál.Z inventáři vezměte kolt a zámek ustřelte.Otevřete si a vstupte. Jestliže kolt nemáte tak se musíte vrátit a dostat se tam jinak.Otočte se a nalevo je žebřík, vezměte si ho. Teď jděte zpět k místu, kde jste sestoupili k vykopávkám a jděte kousek stranou ke skalnímu poklesu. Právě uprostřed je místo pro žebřík a vstup přes skály. Teď jděte dovnitř po schodech dolů.Je tu tma,ale bohužel nemůžete použít baterku.Cestou dolů narazíte vpravo na bedně na lucernu. Ve vašem inventáři klikněte na plechovku petroleje a klikněte na lucernu. Teď je také ve vašem inventáři zapalovač, klikněte s ním na lucernu. Teď už krásně vidíte.Jděte až úplně dolů až přijdete do velké místnosti se čtrnácti malbami na stěně před vámi. Je jich sedm nahoře a sedm dole, číslování je 1 až 7 z z leva doprava nahoře a 8 až 14 z leva doprava dole. Klikněte na pátý nahoře.Vezměte z inventáře vašeho černého skaraba a vložte ho do vtisku a nyní vidíte, jak malba zčerná. Teď vezměte světle modrého skaraba a umístěte do vtisku a malba zmodrá.Udělejte to samé s červeným a zeleným skarabem. Když to uděláte správně tak se dveře otevřou. Jděte směrem k nim a uložte si hru. Když vstoupíte do chodby dveře se za vámi zavřou. Teď jděte do místnosti, kterou vidíte vzadu. Je to hala se čtyřmi sloupy.
SLOUPOVÁ HALA
Před každým sloupem jsou dveře a ještě jedny proti vám. Tak je budeme počítat 1 až 5 tak,že začínáme nalevo ve směru hodinových ručiček.Jděte nejprve ke dveřím 3 . Klikněte na symbol a vezměte si ho. Teď jděte do dveří 5 a použijte symbol na vtisk na dveřích. Dveře se otvírají a socha je přímo před vámi. Jděte dovnitř a klikněte vpravo na ruku sochy a vezměte si symbol. Vyjděte ven a jděte ke dveřím 1 a dejte symbol do vtisku.Dveře se otevřou vy opět soše vezměte symbol a jděte do dveří 4 a potom do dveří 2 a nakonec ke dveřím 3. Jestliže jste to udělali správně, dveře 3 se otvírají a ostatní čtveřice dveří se zavře...počkejte! Nespěchejte hned dovnitř . Jděte ke všem čtyřem dveřím a vezměte si symboly, takže byste nyní měli mít pět symbolů v inventáři. Uložte si hru a nyní jděte do další sarkofágové haly.
SARKOFÁGOVÁ HALA
Klikněte na sarkofág a vy vidíte malbu, pamatujete si na kus papíru, který jste našli v truhle? číslování malby od 1 do 7 začínáme zprava doleva klikejte na 1,2,3,5,4,6,7./viz obrázek č.3/Obrazek Jestliže jste to udělali správně sarkofág se pohne a odhalí schody a vchod. Uložte si hru. Pamatujete si na kus papíru, který jste našli v truhle ve správcově kanceláři? Použijte ho a kniha Toumchetkiho zjistí, jak si se symboly poradit.Tak tady máte 120 se šesti schody, 130 se 3 schody, 220 s 5 schody a 270 s 2 schody.Nejde se ale posunout dopředu směrem v mlze.Když tam vstoupíte tak zemřete. Otevřete si inventář a klikněte na ochranné brýle. Podívejte se na číselník na brýlích.Začněte na 120 a kliknutím se budete vracet k 0,vy tedy šestkrát klikněte na 120. Pozadí by mělo být šedé. Teď jdete na 130 a klikněte třikrát, pozadí by měl být šedší. Jdete na 220 a klikněte pětkrát. Pozadí by mělo být světle zelené. Teď klikněte na 270 dvakrát a měli byste být mimo mlhu v chodbě. Jděte kupředu a vstupte do chrámu.
CHRÁM
Klikněte jednou vpřed a vidíte německého chlapíka z baru jak je v poněkud divné pozici . On sice něco říká ,ale stejně mu nerozumíte .Rozhlédněte se kolem a uložte si hru.Podívejte se na schody na stěně jámy. Jděte k nim. Pamatujete si na knihu Toumchetkiho? Máte nyní pět symbolů ve vašem inventáři. Prohledněte si plošinku a vidíte místo na vložení symbolu . Vezměte druhý symbol z inventáře a umístěte ho na místo. Jděte dolů po schodech k další plošince a vezměte třetí symbol. Teď jděte k další plošince a použijte čtvrtý symbol. Uložte si hru. Vezměte zbraň z inventáře a vystřelte na sochu ,která je na oltáři. Teď dejte pátý symbol na své místo. Jděte rychle směrem doprava a zastavte se před mumií,Z vašeho inventáře vezměte to co je v kovové krabici, kterou jsme otevřeli již dříve a klikněte tím na mumii. Teď vezměte sochu z vašeho inventáře a klikněte opět na mumii.V animaci vidíte zničení mumie.Přejděte k Moiře a vezměte černého skaraba z inventáře a klikněte na Moiru. Sledujte finální scénu.A to je konec této hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky The Cameron Files II Pharaohs Curse

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář