Jdi na obsah Jdi na menu
 

Eye of the Kraken

12. 1. 2011

TOPlist

Eye of  the Kraken
22.července 2008-Autor návodu a recenze Midnight Knight
Plná hra ke stažení
Eye of Kraken je prvotinou kanadského spolku ABSURDUS,který má také na svědomí adventuru na pokračování Carte Blanche.“Krakenovo oko“ z roku 2001 bylo původně k mání za pár dolarů(samozřejmě,že kanadských),o několik let později uvolnil Absurdus hru k volnému použití,zřejmě dolarů nepřišlo tolik,kolik se očekávalo,ale především tím chtěl asi upozornit na vydání Carte Blanche-soudím z toho,že první věcí,kterou po spuštění Eye of Kraken uvidíte,je upoutávka na Carte Blanche.Lidé od Absurdus mají fantastický smysl pro humor,mnohdy až téměř úchylný,který mi dokonale sedne,takže jak Carte Blanche,tak i Krakenovo oko jsem si důkladně vychutnal.Rozhodnul jsem se tedy,že se s vámi o své zážitky podělím(abych byl přesný,rozhodlo tak mé škodolibě masochistické druhé já,osobně bych radši dělal něco užitečnějšího,třeba čuměl do stropu-to jen tak na okraj),a při té příležitosti,kdy je hra coby freeware volně dostupné na netu,napíšu pro vás i návod.Upozornění pro ty,kteří vidí vrchol dokonalosti v nádherné grafice a mluveném slovu-přestaňte číst a jděte dělat něco jiného,Krakenovo oko nemá ani jednu z těchto věcí..Po pravdě řečeno,grafika je naprosto příšerná,celý děj se odehrává na nevelké lodi s deseti kajutami,palubou,jídelnou a kapitánským můstkem,takže ani lokace nejsou nijak úchvatné.Co ze hry činí skvost,je její kouzelný příběh,okořeněný takřka nekonečnými humornými scénkami,dialogy a monology,takže hráči,kteří angličtině nehoví,budou v tomhle směru sice poněkud handicapováni,ale jak praví staré Arabské přísloví“Sedni na velblouda a teprv,až tě shodí,začni brousit sekeru“(přeberte si sami,co to vlastně znamená)Hra je vytvořená pomocí  engine AGAST ,který je svým pojetím dost podobný enginu AGS,takže mě dokonale zmátnul a svůj omyl jsem zjistil až při závěrečných titulcích.(AGS-Adventue Games Studio-je hojně používáno na freeware scéně,takže asi většina z vás se s nějakou hrou udělanou pomocí AGS už setkala.,málokdo už ale,předpokládám,ví,že tvůrcem AGS samotného není nikdo jiný než Chris Jones,který svého času stvořil detektiva Tex Murphy a následně i jeho postavu ztvárnil-dík,Chrisi,za obojí)
Abdullah,hlavní postava hry,cestuje lodí Glutamax na Hyade Island s tajným dokumentem,který má po příjezdu předat do povolaných rukou,a kterýžto dokument se naprosto netýká hry samotné.Ještě před odplutím dostane Abdullah zprávu od svého přítele Granzouba,že někdo zcizil z jeho sbírky Eye of Kraken,zloděj cestuje určitě lodí Glutamax a Abdullah ho musí vypátrat,a získat od něj Krakenovo oko,dříve,než loď zakotví v Hyade Island,jinak celému světu hrozí strašlivá,blíže nespecifikovaná katastrofa.Takže začíná pátrání a vyšetřování,i když ne takové,na jaké jsme z detektivek zvyklí.Není divu,pokud spolu na jedné lodi pluje básník Villon,Rasputin,hrabě Vlad Dracula,vikingský bojovník,a jiné zajímavé osoby-cestou vyloví kapitán z moře i Odysea-musí se i vyšetřování vést nestandardními metodami.Celý děj se odehrává v průběhu pěti dnů plavby(pondělí až pátek),čas se posouvá z dopoledne na odpoledne a večer podle toho,co jste kde od koho zjistili,jinak není hra nijak časově omezená,takže nehrozí,že by Glutamax zakotvil dříve,než stačíte případ vyřešit.
Ovládání je snadné,při pohybu myší po lokaci bílý kurzor zčervená nad aktivním předmětem,po kliknutí se objeví nabídka,co s předmětem udělat.Používání inventáře-na předmět v něm kliknete,pomocí nabídky seberete a pak ho použijete,kde chcete.Když kliknete na levý horní kraj obrazovky,ukáže se nabídka k uložení,nahrání pozice,v pravém horním kraji můžete hru ukončit.
Jestli chcete Abdullahovi podat při vyšetřování pomocnou ruku,pospěšte si s nástupem na palubu,loď Glutamax právě vyplouvá.
Pondělí-dopoledne
Za Abdullahem do kabiny přijde Aboubakar(Napoleonův exporadce od doby,kdy mu poradil zimní tažení do Ruska),Abdullah se ho přeptá na Krakenovo oko,neviděl ho,ale našel na palubě dřevěnou sošku chobotnice a Abdullahovi ji dá.Taky mu doporučí,ať si od kapitána sežene seznam cestujících.Až odejde,otevřete truhlu,zjistíte,že místo vašich šatů je v ní krmení pro holuby.Vedle truhly seberte šavli,se stolku konvici,můžete si popovídat se sprostým papouškem v kleci,podívat se z lodního okénka(uvidíte bílou velrybu,kterou pronásleduje kapitán Achab) a opusťte svou kajutu(bílá šipka v rámečku v kraji obrazovky).Na chodbě-4 kajuty vlevo,4 vpravo,jedna ve spodní a jedna v horní části obrazovky,kdo kde bydli,si řekneme později.Prohlédněte si obrazy na stěně chodby a pak vlezte do průlezu v horní části chodby.Prohlédněte si zvon,také sudy,do jednoho kopněte, seberte z hromady jednu dělovou kouli a zaklepejte na dveře kapitánovy kajuty.Po vysvětlení záměny truhel se ocitnete znovu ve své kajutě,vraťte se přes průlez ke kapitánovi,prohlédněte si všechny věci v kajutě-klec,kormidlo,vanu,mapy,periskop-periskop pak taky použijte,a proberte s kapitánem všechna témata.Téma Blabla můžete,ale nemusíte probírat,(týká se všech rozhovorů s lidmi na lodi),konverzaci ukončete a ukažte kapitánovi dřevěnou sošku.Potom do konvice naberte z vany vodu a odejděte z kajuty.Podívejte se do svého zápisníku(consult),když kliknete na červenou záložku,zobrazí se vám jména všech pasažérů,po kliknutí na jméno uvidíte,kde má dotyčný kajutu,a co jste se od něj dozvěděli-informace se průběžně aktualizují.Prohlédněte si dobře otevřený poklop,tady je to trochu o nervy-když kliknete „odchod z lokace“ na spodní část poklopu,dostanete se zpět na chodbu s kajutami,(obrázek Ke kajutám)
Obrazek
když ale kliknete na hodní část poklopu,dostanete se nahoru na palubu.(Obrázek Na palubu)
Obrazek
Jděte poklopem na chodbu,uděláme si přehled,kde kdo bydlí.Dveře po levé straně,od shora dolů:6-Aboubakar,7-Ophelia,8-Rasputin,9-Villon.Dveře po pravé straně odshora:4-Olaf,3-Ingrid,2-Fitzcarraldo(dále jen Fritz),1-vaše kajuta.Dveře na koni chodby dole 10-Vlad,dveře na konci nahoře 5-Zogova dvojčata.Zaklepejte na Fritzovy dveře,uvnitř Fritzovi ukažte sošku,dostanete od něj druhou.Prohlédněte si vlevo stroj na výrobu ledu,před Fritzem banán a vedle něj dalekohled.Banán seberte a pak si s Fritzem promluvte.Dozvíte se od něj,že na výrobu ledu potřebujete vodu,sůl a salám,a dalekohled že vám půjčí,pokud zařídíte,aby operní pěvkyně Ingrid pro něj udělala malý recitál.Jděte na chodbu,zkuste zaklepat na dveře Ingrid,ale nemá na vás čas,tak zajděte k Aboubakrovi,prohlédněte si chatrč,kuře,belaphon a mušle na stole,pak si s Aboubakrem promluvte.Aboubakr vidí v budoucnosti spáchané násilí,tak radši vypadněte z kajuty,jděte poklopem ke zvonu a pak přes horní část poklopu na palubu.Jděte doprava,uvidíte,jak Villon nepřetržitě zvrací do moře,takže debata s ním žádná nebude,zaregistrujte tedy aspoň dělo vlevo od Villona.Bude hrát v našem příběhu důležitou roli,tak ať ho najdete.Jděte doleva a pak dál doleva na horní palubu,ukažte Olafovi,(viking na dovolené)dřevěnou sošku,sejděte zase k poklopu na palubě a jděte do dveří vlevo.V jídelně ukažte Zogovi u pultu i Rasputinovi u stolu sošku,pak si s Rasputinem promluvte,dozvíte se,že na mořskou nemoc je nejlepším lékem chlast.Jděte vlevo u Zoga k obslužnému stolku,seberte skleničku s vínem,na konci stolu z košíku krevetu a se stolu nahoře vpravo seberte sůl.Jděte ven za Villonem,nabídněte mu skleničku,když zjistí,jaké má léčivé účinky,nechá vám ji a jde rovnou do jídelny ze zdrojem.Jděte za ním do jídelny,Villon sedí u stolu s Rasputinem,ukažte Villonovi dřevěnou sošku a jděte na palubu.
Pondělí odpoledne
Vyjděte na horní palubu,najdete na ní Aboubakra,jak dělá společnost Ofélii,ukažte Ofélii sošku a diskrétně se vzdalte,ať nerušíte.Jděte do jídelny a promluvte si s Villonem o Ofélii,whoops,Villon vyletí z jídelny,asi jsme mu neměli říkat,že je jeho holka s Aboubakrem,no,co se dá dělat.Vydejte se tedy na horní palubu zjistit,co jste spáchali,najdete jen Ofélii,Aboubaker je pryč.Promluvte si s Ofélií,řekne vám,že Villon dal Aboubakerovi přes hubu a Aboubakera teď léčí v jeho kajutě kapitán.Sejděte k poklopu,přes poklop jděte na chodbu s kajutami a zaklepejte na Aboubakerovy dveře.Kapitán potřebuje nutně led.Fajn,dvě ingredience do stroje na led máme(vodu a sůl),ještě sehnat salám.Jděte do jídelny,promluvte si s Villonem i Rasputinem,nic,jděte tedy na horní palubu a promluvte s Ofélií,donese vám z Villonovy kajuty salám.Jděte dolů na chodbu,do Fritzovy kajuty,do přístroje dejte vodu z konvice,sůl a salám,pak použijte přístroj a seberte z něj kostku ledu.Jděte do Aboubakerovy kajuty,automaticky předáte led a ocitnete se na chodbě-tomu se říká vděk.Odejděte do své kajuty,Abdullah na zemi najde výhružný dopis od Anonyma,pokud nedá v noci dřevěnou sošku do lodního děla,tak bude zle.Než někam půjdeme,tak se zhulíme-ne,že by to pro další průběh věcí mělo nějaký vliv,ale je to zajímavá zkušenost.:-)Vpravo u postele má Abdullah svou vodní dýmku(hookah),bohužel trávu nechal v Istanbulu.Seberte z inventáře banán a dejte ho do vodní dýmky,Abdullahovi se zjeví Nefertiti.Dejte do vodní dýmky krevetu a Abdullah si v tranzu poklábosí s Karlem Marxem.To by pro dnes stačilo,jděte na chodbu.
Pondělí večer
Jděte do Aboubakarovy kajuty,Aboubakar je zalezlý ve své chatrči,promluvte s ním,poradí vám,že potřebujete něco,čím byste anonyma z dálky pozorovali,až si přijde pro sošku.Jděte do jídelny,u stolu vzadu sedí operní diva Ingrid,promluvte si s ní o koncertě,potřebuje k tomu nutně vikingskou helmu.Vraťte se na chodbu s kajutami a jděte do Olafovy kajuty.Prohlédněte si roh,helmu,znaky na kameni,o který je Olaf opřený,dozvíte se,že jde o starý Grónský vtip,pak s Olafem promluvte o Ingrid.Je taky fanoušek opery a přilbu vám dá.Když už jste v jeho kajutě,můžete si zatroubit na jeho roh a ukažte mu dopis od anonyma-anonymní psaní ukazujte na potkání každému,jestli náhodou nepozná rukopis.Jděte opět do jídelny,prohledejte nádobu s kraby,najdete v ní Zločin a Trest od Dostojenského,pak dejte Ingrid vikingskou přilbu.Jděte do Fritzovy kajuty,oznámíte mu,že koncert bude* volba Binoculars*,Fritz vám dá dalekohled a odejde si sednout do jídelny k Ingrid.Ukažte všem v jídelně dopis od anonyma,dozvíte se plno zajímavých věcí,ale žádnou,která by byla užitečná.Vyzbrojeni dalekohledem odejděte k dělu,jednu ze dvou sošek dejte do kanónu a Abdullah se půjde schovat.Přijde na něj spaní a vzbudí se až ráno
Úterý dopoledne
Abdullaha na palubě probudí jedno ze Zagových dvojčat,Abdullah usoudí,že ho někdo minulého dne nadrogoval a proto tak rychle usnul.Koukněte se do hlavně děla,jak se dalo čekat,soška už v ní není,Jděte si postěžovat kapitánovi,že vás někdo otrávil,jestli se vám viníka podaří najít,kapitán ho přinutí skočit přes palubu.Jděte do jídelny,promluvte si se Zogem,pak s Rasputinem,řekne vám,že dal včera Villonovi pár hub na spaní,protože si stěžoval na nespavost.Jděte dolů na chodbu,vlezte do dveří 5 k Zogovi,prohlédněte si postavu na posteli.Zjistíte,že jedno dvojče Zog má na krku kousance,v sobě žádnou krev,jinými slovy,byl vampirizován(jak s oblibou píší překladatelé,“nepřeložitelná slovní hříčka“,nebudu vybočovat z řady,zaprvé se mi nechce a zadruhé první argument povazuji za natolik pádný,že dalšího není zapotřebí..:-))Utrhněte v rohu postele červený květ,jděte ke kapitánovi a oznamte mu,že na lodi řádí upír.Dostanete klíče ke všem kajutám,takže můžeme od teď prohledat každou kajutu-pokud v ní zrovna někdo není.Nabere si ve vaně do konvice znova vodu a jděte ven.Odemkněte si Olafovu kajutu,použijte svůj notes na runy na kameni,zkopírujete si tím nápis,šavlí usekněte kus zelené trávy,jinak tady nic není.Odemkněte Rasputinovu kajutu,prohlédněte si destilační přístroj,vytáhněte z pod postele šuple a utrhněte z něj houbu-šuple pak zase zasuňte.Zkuste otevřít truhlu,je zamknutá,tak kajutu opusťte a odemkněte kajutu Vlada.Prohlédněte si rakev,cedulku u rakve,promluvte si přes víko s Vladem,odmítne obvinění,že je upír,spát v rakvi je národní zvyk v jeho zemi.No,proč ne.Jestli chcete,můžete se stavit ve své kajutě a do vodní dýmky dát červený květ,jinak jděte rovnou za kapitánem,promluvte s ním,nechá Vladovy dveře zabednit.
Odemkněte dveře Villonovy kajuty,všechno si prohlédněte,přečtěte si papír na stole-kus básně o Krakenovi,seberte se stolu kostky,sýr Camembert,v rohu kajuty seberte u stropu visící salám.Do jídelny,použijte kostky na Rasputina,hrajte s ním,sázejte maximální částky,dokud všechno neprohrajete,pak odejděte na palubu.
Úterý odpoledne
Na horní palubě si promluvte s Olafem,jděte do Aboubakerovy kajuty,seznámíte ho s vývojem situace.Požádá vás,abyste nadrogovali Villona,protože chce být sám s Ofélií.Promluvte si s ním o hraní,dostanete amulet,který vlastníkovi přináší smůlu.Odemkněte kajutu Ofélie,prohledejte skříň,nic v ní není,jen telefon,můžete zkusit zavolat,co se stane.Jděte do jídelny,použijte houby na Villona,Abdullah mu nenápadně nasype houby do jídla.Odejděte,nastal večer a tím i čas na operu.
Úterý večer
Po skončení opery jděte ke kapitánovi,před jeho kajutou najdete ležet zdrogovaného Rasputina-houby zjevně skončily,kde neměly.Využijte toho,prohledejte ho,najdete malý klíček,jak ho tak šacujete,začne k vám promlouvat zvon.Zjistíte,že je v něm Villon,opět zmlátil Aboubakera a kapitán ho za to zavřel do zvonu.Promluvte si s Villonem o všem,pak se vraťte k Rasputinovi a dejte mu do kapsy amulet smůly.Do Aboubakerovy kajuty,kapitán vás opět pošle pro led,takže jděte do kajuty Fritze a do přístroje dejte vodu,sůl a salám-všechny ingredience byste měli mít,pokud ne,tak si pro ně zajděte.S ledem odejděte do Aboubakerovy kajuty,po předání skončíte zas na chodbě.V Rasputinově kajutě odemkněte malým klíčkem bednu,po prohlédnutí v ní najdete papír.Přečtěte si ho,dozvíte se,že na výrobu dopingu pro šváby potřebujete ptačí trus,Camembert a trávu,skutečně zajímavá a užitečná informace.Ve Villonově kajutě dělovou koulí rozbijte jeho židli(to má za to,že mlátí Aboubakera) a kusy dřeva seberte.Jděte do své kabiny,na zemi najdete další dopis od Anonyma,požaduje i druhou sošku,opět strčit do dělové hlavně.Jděte na horní palubu,jedno dvojče Zog tam zametá,zkuste ho ukecat,aby příští den sledoval,kdo si sošku vezme,souhlasí,ale chce hodně peněz..a my všechno prohráli.Nevadí,nějak bylo,nějak bude.Jděte na chodbu s kajutami,Abdullah usoudí,že je čas jít spát.
Středa ráno
Stavte se ve Fritzově kajutě,ptá se po Abubakerově zdraví,chtěl by se za ním kvůli nějaké záležitosti stavit..hmm.Jděte na palubu k dělu,najdete tam kapitána,vylovil z moře Odysea,ten se teď rozvaluje po palubě.Až kapitán odejde,promluvte si s Odyseem,Má pro vás informaci,ale něco za něco-musíte si chytnout švába a zahrát si s jeho švábem dostihy.Úchyl jeden peloponéskej.Jděte do jídelny,prohledejte koš s krevetami,najdete švába,pak si promluvte s Rasputinem,nakonec na něj použijte kostky.Sázejte a vyhrávejte tak dlouho,dokud Rasputina neoberete o téměř všechno.Nakonec mu dejte Vojnu a Mír,dostanete za to od něj dolar(kanadský,jak taky jinak)Jděte za Odyseem,použijte na něj švába,váš při soutěži prohraje,a Odyseus vám nic neřekne,dokud nad jeho mazlíčkem nevyhrajete.Kirke na tebe,mizero.Jděte ke kapitánovi,promluvte si s ním,pak se pokuste otevřít klec s ptáky,kapitán vám dá ptačí lejno.Naberte do konvice ještě vodu z kapitánovy vany a jděte do Rasputinovy kajuty.Přidejte do konvice s lejnem a vodou trávu,víno i Camembert,na destilační přístroj použijte trosky Villonovz židle a pak konvici s přísadami.Ještě jednou ke kapitánovi,naberte do konvice vodu,zpět,nalijte vodu do destilačního přístroje a použijte ho,doping pro šváby je hotový.Použijte konvici s elixírem na švába,dostanete zeleného nadopovaného švába.Běžte rychle za Odyseám a použijte na něj švába.Vyhrajete a Odyseus vám řekne,že Olaf není viking,To je vážné obvinění,potřebujete to nějak dokázat.Jděte ke kapitánovi,zeptejte se ho na Blabla-tím zjistíte,že píše skandinávskému kryptologovi,pak kapitánovi dejte okopírované runy,aby vám je Skandinávský profesor přeložil.Žádný problém,jen nečekejte,že to bude na počkání.Vyjděte z kajuty a zjistíte,že den nějak rychle utekl a je už noc.
Středa noc
Nejdříve využijte toho,že Ingrid není ve své kajutě a prohledejte ji celou,nikde nic.Jděte na horní palubu,promluvte s uklízejícím Zogem,máte dost peněz,takže bude dávat pozor,kdo ke kanónu poleze.Dejte do hlavně děla sošku a jděte do jídelny.Odyseus se předvádí a vypráví svá dobrodružství..uááá,taky na vás jde spaní..?Promluvte si s Ingrid o obrázku v její kajutě,zajděte ke kapitánovi na kus řeči-najdete ho,jak stojí ve vaně a kormidluje,pak jděte na chodbu a Abdullah jde spát.
Čtvrtek ráno
(Hned po probuzení si hru uložte.Je tady nějaká chyba,které způsobuje,že se vám objevují Neo Botchistické dveře dříve,než by měly,a neobjevují se pro změnu zuby v Aboubakerově kajutě.Pokud nenajdete zuby,nahrajte pozici znovu a zkuste ještě jednou.)
Odemkněte si Aboubakerovu kajutu,se stolu seberte zuby upravené k odsávání krve a jděte do Zogovy kajuty.Prohlédněte postavu na horním lůžku,tak ten vám už nic neřekne,taky byl vampirizován,a přitom Vlad byl zabedněnej..divný.Jděte ke kapitánovi,není v kajutě,nebo tvrdě spí,jdete na horní palubu a promluvte si s Abubakerem.Použijte zuby na Aboubakra ,přizná se,že Zogovy dvojčata vampirizoval on,potřeboval jejich krev na výrobu nápoje lásky,jeden pro sebe a Ofélii,druhý pro Fritze a Ingrid.Hotová Sodoma komora Jděte se podívat do hlavně děla,samozřejmě je prázdná,promluvte teda aspoň s válejícím se Odyseem.Má pro vás dárek,prsten pravdy,navléknete si ho a změníte se v prase.Supr.Jako protijed funguje salám.Ještě lepší.Coby prase nemáte inventář,ani možnost otvírat dveře,na dveře můžete jen klepat.Jděte ke kajutám,zaklepejte na Villonovy dveře,otevře vám Ofélie a protože má zřejmě kladný vztah ke zvířatům(v lepším případě),přečte vám Villonovu báseň o Krakenovi.Dozvíte se od ní,že to vlastně není jeho báseň,jen překlad textu,o který ho někdo požádal.Nakonec usoudí,že máte hlad,dá vám salám,a začne uvažovat o tom,že měla asi halucinaci(Jo,holka,když v cizí kajutě otevíráš prasatům,tak se pak ničemu nediv)Promluvte si s Ofélií,latinský text přeložil Villon na přání Rasputina.Vyjděte z kajuty na chodbu.
Čtvrtek odpoledne
Jděte ke kapitánovi,má pro vás překlad z Olafova kamene,pak s kapitánem promluvte o upírech,Abdullah kapitána přesvědčí,že za všechno může Odyseus.Jděte nahoru k dělu,Abdullah se automaticky podívá na Odysea v moři.Do jídelny,prohledejte pro změnu mísu se salátem,najdete v ní dehydrovaného minotaura,u stolů si promluvte se všemi zúčastněnými.Můžete na ně zkusit prsten pravdy,zdá se ale,že každý už s ním měl své zkušenosti a nechce ho.Jděte ke kapitánovi a do vany mu dejte dehydrovaného minotaura.Jděte do Olafovy kajuty,promluvte si s ním o runovém nápisu,přizná se,že není viking,ale bulharský marxistický terorista..Odejděte.
Čtvrtek večer
Otevřete si dveře Vladovy kajuty,prohlédněte mrtvé krysy na podlaze,obrázky obnažených krků,kterými je rakev zevnitř polepená,jděte na palubu,doprava až na špici lodi,promluvte si s Vladem,přes všechny důkazy nadále popírá,že by byl upír.Jděte do Abubakerovy kajuty,za odměnu,že jste ho nepráskli kapitánovi,vám udělá seanci,ale potřebuje k ní mořskou sasanku.Jděte ke zvonu,zkuste ho zvednout,je moc těžký.Jděte na palubu s dělem,na boku lodi spusťte kotvu,a jděte Aboubakerovi oznámit,že loď je zastavená,ale se zvonem nepohnete.Aboubakerovi je to jedno,tak se vraťte ke zvonu a použijte na něj nadopovaného švába.Ocitnete se i se zvonem na palubě.Jděte si promluvit do kajuty s Aboubakerem,teď už vám pomůže,spustí vás se zvonem do moře.Promluvte si s prostřední murénou a potom s tou napravo-Flatter.Zazpívá vám „All you need is love“ a upustí přitom z huby sasanku,automaticky ji seberete a vrátíte se na loď.Aboubaker potřebuje udělat ještě nějaké finální úpravy,seance bude ráno.
Pátek ráno
Uložte pozici.Otevřete padací dveře před Vladovou kajutou-odhrnutý koberec,a promluvte si dole s dvěma Neo Botchisty.Jděte do Aboubakerovy kajuty,při seanci se dozvíte že Olaf nejen,že není viking,není ani bulharský terorista,je to maďarský vědec Barok,který chce pomocí Krakenova oka ovládnout svět a Rasputin mu v tom pomáhá.Jděte na chodbu,u Rasputinových dveří si můžete poslechnout,jak Olaf říká,že „to“ přesunul jinam.Odemkněte si Olafovu kajutu,na zemi v popředí seberte sošku krakena a použijte ji na globus.Globus se otevře,taky se otevřou dveře a vleze Olaf-Bulhar/Maďar.Po automatické debatě se ocitnete na chodbě,skočte si na horní palubu prohlédnout rehydrovaného Minotaura,jak si hraje s jojo a jděte k dělu,najdete tam kapitána,jak se chystá vystřelit z děla.(Pokud tady nebude,zkuste nahrát poslední pozici a buď nejít k Neo Botchistům,nebo si nakopírujte save Finale,který jsem udělal)Promluvte s kapitánem,vystřelí,postupně Olaf,Rasputin i Fritz naskáčou do moře,protože Krakenovo oko bylo schované v děle.Tak se zdá,že honba za Krakenovým okem teprve teď začala,ale jestli bude pokračovat,jak slibuje závěr hry,nebo jde jen o kanadský žertík,to ví jen Absurdus..a možná ani oni ne..:-)M_K
Uložené pozice
Čeština
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Eye of the Kraken

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář