Jdi na obsah Jdi na menu
 

Dark Fall II: Lights Out

1. 12. 2012

TOPlist

Dark Fall II: Lights Out

Autor návodu-Stan Madukas
Zvláštní adventura z first pohledu, která vás pozve do mnoha liduprázdných lokací, abyste zjistili, co je příčinou děsivých zvěstí o bájemi opředeném majáku přístavního městečka Trewarthan. Hrajete za Benjamina Parkera, mladého kartografa, který sem byl vyslán, aby oblast zmapoval, ale také Polly Whitea, lovce duchů, který vás nechá cestovat v čase.
1912 Trewarthan
Jako Benjamin Parker máte nějakou noční můru a nechce se vám spát. Vyjděte tedy ven, ale tam nikdo není. Kdo by taky pozdě v noci běhal venku,že?Bohužel si budete muset zvyknout na liduprázdné lokace a tak se připravte na to,že se tato hra může stát i vaší noční můrou. Ale zpět ke hře.Omrkněte okna u domu vpravo a klikněte na ně. Uvidíte horní patro osvětlených oken. Jděte třikrát vpřed a třikrát vlevo. Dojdete k domu Roberta Demariona. Vejděte dovnitř a pohovořte s ním o všem. Pak se vraťte zpět do svého domu/ vpravo, třikrát vpřed a vpravo./Podívejte se zblízka na pracovní stůl nalevo a na mapu Cornwallu a na malířské pomůcky. Jděte napravo od stolu a podívejte se Parkerovu krabici ve které má mapy. Otevřete ji a podívejte se na dvě staré mapy Cornwallu. Na posteli leží deník. Prolistujte všechny strany, na konci jsou dva obrázky ptáků, klikněte napravo a jste v kuchyni Demariona. Prohlédněte si ji, přečtěte si poznámky na bedně. V kuchyňské lince dole je přístroj. Klikáním na něj zprovozníte okuláry a vidíte nějaký dům.Jděte vpravo a vpřed ke dveřím, které nemůžete otevřít. Zahněte doleva a klikněte na petlici špižírny. Otevřete krabice a přečtěte si deník. Seberte disketu. Další stránka popisuje tunel pod majákem. Mrkněte se i na časopis. Vyjděte ven z místnosti a proklikejte všechny aktivní kurzory,je to nutné. Přes kliknutí na obrazy na zdi se vrátíte do svého domu.Jděte čtyřikrát kupředu, vlevo a dopředu. Jděte směrem k lodi. Pokud se k ní nemůžete dostat, tak jste neproklikali všechno v místech, kde jsme již byli. Vstupte na loď.Zkontrolujte trosky ve vodě, vlevo i vpravo. U trosek vpravo od lodi jděte vpravo, vpřed, klik na maják, zpět, vpravo, vpřed, třikrát vpravo. Jděte po schodech k majáku. Jděte kupředu. Vlevo od majáku je dům. Vlevo je větrník. Podívejte se dolů na provázek. Zahněte doprava a zapněte nouzové osvětlení. Jděte dovnitř do majáku.
Maják
Podívejte se na klíč na okenní římse. Jděte dolů po schodech. Podívejte se zblízka na kotel. Jděte kupředu k pravé straně kotle a potom klikněte na lucernu v inventáři, až se vám objeví nástrojový kurzor. Zahněte vlevo, vpřed a vlevo vidíte tři páky. Musíte vědět jak je nastavit, takže se s tím zatím nezdržujte. Vrátíte se k přední části kotle a otočte se čelem ke schodům. Klikněte na aktivní kurzor dole vlevo od schodů. Použijte lucernu a vezměte si kresbu. Prostudujte ji a všimněte si rozvržení této oblasti. Jsou tu tři lodě před kotlem a tři další lodě v další místnosti.Stoupněte si čelem ke schodům a jděte vlevo a vpřed. Zahněte vpravo a klikněte na telefon. Slyšíte zvláštní zvuky. Mrkněte se na plakáty skryté za dřevěným panelem telefonu. Všimněte si počtu teček vedle lodí. Zahněte dvakrát vpravo a podívejte se zblízka na tmavou oblast vlevo. Použijte lucernu a podívejte se na kohoutky.Vraťte se ke kotli se třemi pákami. Páky jsou uvedené v pozici zleva doprava jako 1, 2 a 3. Zatáhněte za střední páku, pak pravou a nakonec za levou. Vrátíte se k uhelné místnosti a zahněte vlevo ke kohoutkům na spodku zdi. Použijte opět lucernu na nástrojovém kurzoru. Kohoutky jsou umístěny jako 1, 2 a 3 odshora dolů. Stiskněte střední kohoutek, spodní kohoutek a nakonec vrchní kohoutek. Jděte do místnosti vedle kotelny a podívejte se že je tam teď světlo. Zahněte vpravo a použijte lucernu. Zahněte vlevo ke skříňce a prohledejte police. Jděte vlevo. Na schodech je červená láhev. Jděte dál a vstupte do dveří s dírou. Jděte do 1. patra. Podívejte se na mapu Cornwallu, pracovní krabice s nářadím a červenou kodovací knihu. Mrkněte i na pravou stranu a všimněte si, že je tam plný šálek kávy. Vstupte do dveří vpravo.Zde musíte projít všechny směry a dostat se ke skříňce s poháry tak,aby tam byl aktivní kurzor. Prohlédněte si dokumenty v ní. Zahněte vlevo ke staré bedně. Klikněte na látku vpravo a odhalíte tajnou skrýš. Podívejte se na obraz. Otočte se a podívejte se na stůl. Jděte do druhé strany kuchyně a rozhlédněte se kolem. Je tu malé skladiště. Vstupte do skladových dveří a vykoukněte ven. Klikněte na telefon. Slyšíte zvláštní zvuk. Vystupte a podívejte se na dva obrazy na zdi. 2. patro: Pokračujte nahoru na maják. Zde musíte najít správné kurzory k cestě po schodech nahoru Podívejte se zblízka na loď a dámu na obraze. Prohlédněte složky pod obrazem. Vstupte do dveří vpravo. Podívejte se na obrazy na levé zdi. Přečtěte si dopis Beatrice Jamesovi za pravým obrazem. Klikněte na zrcadlo a přečtěte si další dopis. Zkontrolujte šuplíky. Druhý zvrchu má lidský obraz. Druhý zespoda obsahuje další obrázky. Spodní zásuvka obsahuje báseň. Jděte kupředu a zahněte vlevo ke stolu s houslemi. Podívejte se zblízka na krabici a vidíte další obrázky. Jděte ke knihovně pod oknem a přečtěte si knihu vpravo. Podívejte se na patrové lůžko, nahoře jsou fotky, uprostřed taky. Na spodním lůžku je kniha o fotografii. Klikněte na polštář spodního lůžka a přečtěte si dopis Beatrice Jamesovi. Jděte ke dveřím a několikrát zmáčkněte spínač osvětlení. Použijte lucernu na telefon vpravo od dveří a uslyšíte hlasitější děsivý zvuk. Vyjděte a pokračujte po schodech nahoru. Je tu tma a lampa je rozbitá. Podívejte se na žebřík na stěně a na dveře vpravo. Dveře mají Drakeovo jméno namísto kliky. Klikněte na zámek a podívejte se na knoflíky,které se podobají kresbě nalezené v kuchyni.Číslování knoflíků zleva doprava - 1 - 4, stiskněte 1 2 1 3 2 4 3 4. Dveře se otvírají.Drakeova místnost: Podívejte se na mapy na stěně. Zahněte vlevo a podívejte se na zařízení vlevo na zdi. Klikněte na telefon a poslouchejte. Zahněte vlevo od dveří a klikněte na postel. Otevřete a zkontrolujte obsah šuplíků pod postelí. Přečtěte si čtvero dopisů adresovaných Drakeovi, ve věci majáku. Jděte ke stolu a podívejte se na vše co tu je. Přečtěte si časopis. Použijte lucernu na obraz na stěně vpravo od stolu. Klikněte na maják nad útesem na obraze. Stiskněte knoflík a zásuvka pod postelí je otevřená. Prohlédněte si kresbu. Přečtěte si knihu na okenní římse. Podívejte se na dva obrazy Williama Drakea na stěně vlevo od okna. Zahněte vlevo a otevřete přístěnek. Použijte lucernu na visící šaty a kliknutím odsunete šaty stranou. Tajné dveře jsou odhaleny, ale nejdou otevřít.Jděte ven. Otočte se vpravo k žebříku. Vystoupejte po něm až nahoru. Jste u světla majáku. Zatáhněte za obě páky vpravo i za trojúhelníkové táhlo. Podívejte se na majákovou lampu uprostřed. Jděte kupředu na předek lampy, podívejte se dolů a jděte ven skrz východ ve skleněné zdi dole u podlahy. Otočte se a podívejte se na zvon. Zahněte vpravo a obejděte balkon. Najděte mlhovou sirénu a použijte na ni světlo. Vrať se zpátky dovnitř.Pojďme nyní hledat vchod k jeskyni viděný na obraze v Drakeově zamčené zásuvce. Jděte ven z majáku. Obejděte dokola maják a za majákem u nouzového osvětlení je žebřík./viz obrázek/Obrazek. Pokud tam nemůžete, musíte se opět vrátit a proklikat co se dá. Prostě jste zase na něco zapomněli.To je docela dost otravné,protože i já jsem se musel vracet.Slezte dolů, otočte se a jděte kupředu po ochozu. Jděte kupředu dokud nenarazíte na staré škatule. Jděte kupředu po schodech a vlevo do jeskyně.
Jeskyně
Jděte kupředu, projděte vlevo od beden vpravo k sudům a vpřed, jděte kupředu a podívejte se na vstup ve tvaru trojúhelníku. Vstupte,klikněte a zahněte vpravo. Podívejte se na barvy. Zahněte vlevo, jděte jednou kupředu, zahněte vlevo a podívejte se na barvy na stěně znovu. Zahněte vpravo, vpřed a znovu se podívejte na barvy. Jděte zpět.
2004
Zahněte vpravo a podívejte se na zem pod stojanem. Jděte po schodech. Jděte přímo za piknikový stůl a podívejte se na teleskop. Jak vidíte, tak potřebujete peníze, abychom se přes teleskop podívali. Jděte okolo piknikového stolu, pak vpravo a vstupte do budovy. Jděte kupředu, vpravo a podívejte se na rádio Pravý knoflík chybí. Otočte se a jděte k laptopu na stole. Vložte do něj disketu.Stiskněte střední tlačítko a poslouchejte. Jděte ven. Zahněte vpravo kousek od domu a podívejte se na skálu. Zahněte vlevo a jděte sedmkrát kupředu, po schodech a pak vpravo mezi skály. Jděte kupředu a vpravo k přijímací kanceláři. Jděte kupředu ke přistávací ploše. Parkerova loď zde přistála v roce 1912. Zahněte vlevo a podívejte se vpravo na žluté sudy. Vezměte kopí opodál. Zahněte vlevo a podívejte se zblízka na červenou palivovou nádrž. Zahněte vlevo a klikněte kurzorem vlevo na věž u zelených sudů. Podívejte se na římskou číslici II na plaketě a na kresbu na pravé zdi vedle zelených sudů. Vstupte do kanceláře a použijte kopí na plakát vpravo na zdi. Všimněte si čísla 5582.Zahněte vlevo, jděte dvakrát kupředu a vpravo. Podívejte se na pravou stranu odpadkového koše. Vidíte římskou číslici IV. Zahněte vlevo a jděte ke schodům vedoucím k majáku. Jděte kupředu, pak vpravo a vstupte na dámský záchod. Podívejte se na pravou mísu a vidíte římskou číslici I vpravo na zdi. Podívejte se na zeď s obrazy. Vyjděte a jděte na pánské toalety. Pod umyvadlem vidíte také římskou číslici I. Otočte se od umyvadla a podívejte se na záchod vpravo. Dole seberte mince. Nyní se vraťte k teleskopu. Podívejte se zblízka na teleskop. Použijte mince. Pohybujte kurzorem až uvidíte římskou číslici III. na majáku. Jděte po schodech nahoru k majáku.
Maják:
Namačkejte číslo 5582.
Rozhlédněte se kolem a přečtěte si knihy na stole. Podívejte se na obraz Benjamina Parkera a dozvíte se něco o jeho životě. Jděte na druhou stranu stojanu a přečtěte vše co najdete.Před kontrolní pokladnou zahněte vlevo do postranní uličky.Jděte kupředu a klikněte na knoflík přehrávače druhý zespoda.Poslouchejte...Zahněte vlevo a přečtěte si knihu. Zjistíte co Demarion napovídal při vyšetřování zmizení tří strážců majáku. Benjamin Parker byl obviněn z vraždy hlídačů. Podívejte se na nezvyklé suvenýry na zadní stěně a potom jděte ke kontrolní pokladně.Jděte za kasu a přečtěte si poznámku o Polly White . Koukněte se na koš na odpadky pod rukou. Podívejte se na harmonogram prací na stěně. Projděte červeným závěsem.Jděte dolů po schodech a potom se otočte. Vše si v batohu vpravo prohlédněte. Klikněte na kameru. Podívejte se na ni, stiskněte kulatý knoflík. Klikněte i na magnetofon a deník. Otočte se a podívejte se na Parkerův obraz na plakátu. Přečtěte si oba plakáty. Podívejte se dolů vpravo ke klenutému vchodu a použijte lucernu, uvidíte římskou číslici C.Vstupte vpravo do místnosti, která byla dříve uhelnou místností. Otočte se a použijte lucernu napravo u klenutého oblouku. Podívejte se na římskou číslici V. Vraťte se a jděte do místnosti vpravo.Prohlédněte si nezvyklé plakáty a podívejte se na exponáty ve výkladních skříních. Podívejte se na televizi.Jděte nahoru po schodech. Slyšíte hlas - to je James Woolf. Podívejte se na všechny plakáty. Otočte se vpravo na okno, stiskněte zelený knoflík a podívejte se na konverzaci mezi Woolfem a Shawem.Jděte nahoru po schodech o patro výše. Oknem vidíte přistávací plochu. Podívejte se na neosvětlenou restauraci. Slyšíte nějaké děsivé zvuky. Pokračujte nahoru kliknutím na schodišťové zdi vpravo.Podívejte se na žebřík na stěně, plakáty a zvon. Za zvonem vidíte římskou číslici VI..Podívejte se zblízka na klíčovou dírku sborovny.Promluvte si s Marií (vidíte jen oko). Ona vás poznala. Kliknutím na dveře budete odpovídat na její otázky - klikněte 1x na levou stranu pro ano a kliknutí napravo pro zápornou odpověď. Máňa podstrčí schéma majáku pod dveřmi.Jděte dál po žebříku k lampárně, zahněte napravo ,jeden stupeň pod nejvyšším bodem. Rozhlédněte se kolem a potom se podívejte zblízka do dalekohledu hlídače. Podívejte se na římskou číslici l. na vrcholu palivové nádrže.Podívejte se zblízka na maketu majáku pod skleněným poklopem s tlačítky. Stiskněte páky (zleva doprava) 3 1 4 2. Pokud to uděláte správně, tajná zásuvka se otevře. Prohlédněte si vše a seberte knoflík. Sejděte ,vyjděte z majáku a jděte do odbavovacího centra ven.Vstupte do budovy. Vlevo najdete přístroj pod židlí. Seberte ho. Umístí se vám do inventáře vpravo.Podívejte se zblízka na rádio. Použijte knoflík vzatý z majáku. Natočte knoflíky /viz obrázek/Obrazek. Detektor se rozsvítí, když to uděláte správně. Klikněte na detektor a objeví se číslice. Zde si raději uložte hru.Prohlédněte si znovu všechny obrazy a kde se rozsvítí detektor, tam na něj klikněte. Nakonec skončíte v kuchyni. Tam ale zatím nechceme, takže se vraťte na uložené místo.Jděte do klínovitého vstupu. Otočte se a podívejte se na zelený symbol pomocí detektoru.
Maják:
Podívejte se zblízka na obraz u dveří, klikněte na detektor. Budete přemístěn do roku 1912, ale nyní se ještě nepřemístujte!Podívejte se zblízka na sochu vyřezanou od Jamese Woolfa ve výkladní skříni, uslyšíte Jamesův hlas.Jděte vlevo na schody a otočte se. Podívejte se na výkladní skříně spojené energií.Podívejte se zblízka na obrázek vlevo, detektorem budete přepraveni do roku 1912. Ale ještě se nepřemístujte!!.Podívejte se zblízka na obraz Jamese Woolfa a slyšíte opět Jamesův hlas.Podívejte se na obraz vlevo nad majákem. Jestli na něj kliknete tak budete přepraveni do roku 1912, ale opět se nepřemístujte!
1912
Klikněte na jakýkoli ze tří obrazů, které vás konečně přenesou do roku 1912.
Jděte za kotel, otočte se vlevo na rouru a otočte se vpravo na zeď. Tak se dostanete do roku 2090. Zatím se nepřemístujte!1. patro - Cornwallova mapa: Podívej se na Tallamut oblast.Kniha pod mapou: Všimněte si zvýrazněná čísla - 160 140 090.Jděte dovnitř do malého skladiště vpravo od umyvadla. Podívejte se na Jamesova ducha a poslouchejte co říká. Mezi 1. a 2. patrem se otočte. Klikněte na detektor a poslouchejte.2. patro: Otevřete krabici na stole a podívejte se na obraz láhve. Když kliknete na obraz láhve tak budete přeneseni do roku 2004. Teď to ale ještě nedělejte!!!Jděte dál nahoru po žebříku k pákám nalevo a světlem majáku uprostřed.Postavte se proti světlu s pákami za zády. Až bude na světle aktivní kurzor, uvidíte žlutý symbol.Jděte do místnosti u žebříku dole ,s čísly zleva doprava 1 - 4, stiskněte 1 2 1 3 2 4 3 4. Dveře se otvírají. Použijte lucernu na šaty v přístěnku.Odkryjte zámek a naťukejte číslo R3782. Podívejte se na obraz bažinaté krajiny. Budete přepraveni až do roku 2090.
2090
Pamatujte si toto místo, kde jste přistáli. Odtud se můžete vrátit do roku 1912. Rozhlédněte se kolem a jděte k chatrčím na druhé straně mokřiny.Podívejte se zblízka na vejce na skalním stole a uvidíte modrý symbol.Jděte dvakrát kupředu a podívejte se na sekeru vlevo. Zahněte vpravo a dvakrát vpřed mezi chatrče. Zahněte vlevo a dvakrát vpřed na břeh. Zahněte vpravo a jděte kupředu do lesíka.Použijte detektor na sloupy a zjistíte čísla - 180 110 150. Podívejte se zblízka na centrální kámen na plácku a paprsky kolem. Použijte detektor i když nebliká a podívejte se na písmeno Z.Vrátíte se do vesnice mezi dvěma chatrčemi. Otočte se doprava ve vesnici a jděte kupředu. Podívejte se na skořápkový náhrdelník na kameni. Druhý konec náhrdelníku má klíč.Jděte dvakrát kupředu , zahněte vlevo, vpřed a potom zahněte vpravo. Vstupte do jeskyně. Jděte kupředu dovnitř, zahněte vpravo a vstupujete do důvěrně známého prostředí. Jděte dovnitř až nakonec a vidíte cestu doprava a vlevo.Zahněte vlevo a jděte do jeskyně s mísami. Klikněte na mísu, na které zabliká detektor a poslouchejte Malakaie - smrt je všude.
Malakaiova jeskyně:
Vyjděte ven a jděte do další jeskyně. Podívejte se na sondu uprostřed. Otevřete poklop a podívejte se na data na rámu. My ale potřebujeme více informací, než vyřešíme tuhle hádanku.Opusťte jeskynní oblast třikrát kliknutím od Malakaiovy jeskyně a zahněte vlevo. Jděte kupředu do otvoru, vpřed , zahněte vlevo a jděte kupředu ven.Zahněte vpravo a jděte kupředu dokud před vámi nebude malá louže na konci. Otočte se s louží za zády, zahněte doprava a podívejte se na hromadu kamení na vrchu hlavního balvanu. Klikněte na hromadu kamení. Seberte disketu z kamene.Sejděte do vesnice, tam kde jste na začátku přistáli a klikněte na rákosí. Vrátíte se do roku 1912.
2090
Ještě rok 1912:
Sejděte do kotelny. Jděte za kotel, použijte lucernu, zahněte vlevo, vpřed a otočte se vpravo na zeď. Klikněte na ní a pak se podívejte, zda jste v jiném podzemí. Pokud ne, klikněte na zeď znovu.Zahněte vpravo, vpřed, vlevo, vpřed ke klenutému otvoru, vpřed a potom zahněte vpravo. Vpřed, vlevo, dvakrát vpřed a slyšíte nějaké dětské hlasy. Otočte se vpravo k otvoru ve zdi.Jděte vpřed a zahněte vpravo. Otočte se a vidíte dynamit s časovačem. Nevšímejte si toho. Zahněte vpravo a jděte dvakrát kupředu. Vlevo jsou lana výtahu. Dále vlevo je žebřík. Slezte dolů až na konec. Otočte se a podívejte se na zelenou montážní bednu. Vše si prohlédněte. Otevřete schránku s nářadím a seberte laser. Zkontrolujte monitor před žlutou krabicí. Jděte dolů k osvětlenému prostoru.Jděte kupředu do červeného osvětleného prostoru 2x klikněte a potom zahněte vpravo. Podívejte se zblízka na identifikační kartu Marie Ortegové. Klikněte dvakrát na monitor. Pokračujte vpřed a projděte skrz dveře č.1.Jděte do pravého prostředního výklenku a podívejte se na světla. Projděte dveřmi č.2.Jděte čtyřikrát kupředu. Další dveře jsou zavřené. Couvněte 1x a zahněte vpravo. Použijte laser na mřížku. Projděte mřížkou a použijte lucernu. Jděte na rozcestí vlevo a pak dokud nedojdete na konec ke mřížce.Vejděte do skladu.Otočte se a podívejte se na starou škatuli. Prohlédněte si monitor. Rozhlédněte se kolem a všimněte si přístroje na druhé straně uličky.Vstupte do místnosti za dvěma neonovými linkami. Jděte čtyřikrát kupředu a pak na křižovatce vlevo.Jděte kolem dokola. Na jednom místě vpravo odhrnete záclonu na pravém okně. Zabliká detektor a podívejte se čas a datum schůzky na podlaze místnosti - 00:05 20/04/90. Podívejte se na položky na stole a všimněte si cigaretového nedopalku ve sklenici. Mrkněte na rentgen. Prohlédněte si stůl. Jděte zpět k prvním neonovým dveřím. Na zdi vpravo si prohlédněte DEOS desku a obrázky na zdi.
Kabiny posádky:
Každou místnost kliknutím na zelený knoflík zkontrolujte.Maria Ortega: Dveře nejdou otevřít.Mitsuyo Taku: Stiskněte zelený knoflík a vejděte. Rozhlédněte se kolem a vše si prohlédněte. Podívejte se na monitor. Datový telegrafní kód je 113675 a kód pro x- světlo je 391865. Seberte Adia film na posteli. Stiskněte zelený knoflík a vyjděte ven.Vrátíte se k skladu. Jděte k automatu. Zadejte na klávesnici - 391865. Seberte zářivky. Vrátíte se ke kabinám posádky.Ivan Krozt: Podívejte se na časopis na posteli a pod ním je dálkové ovládání. Použijte dálkové ovládání na robota. Bohužel ještě neznáme barevné kódy a jejich pořadí. Jděte ven.Vimel Dehlya: Rozhlédněte se kolem jeho stolu a pak jděte ven.Magnus Griel je odstraněn z posádky. Hmmm... co se asi stalo?Corbin Hart: Vstupte do místnosti ředitele projektu. Zkontrolujte krabici na patrovém lůžku a čtěte. Na stole stiskněte knoflík vpravo. Otočte se zpět ke dveřím a podívejte se zblízka na obraz windsurfingu na pravé střední polici. Otočte s ním dvakrát a seberte klíč. Jděte ven. Jděte chodbou s kajutami, abyste měli zelenou tabuli DEOS po pravé straně. Projděte další neonové dveře. Ty následující nejdou otevřít. Vlevo je zámek. Tam vložte klíč z windsurfingu. Dveře se otevřou.Vše si prohlédněte. Vyjděte ven a jděte stále rovně do neonových dveří.
Kuchyň:
Rozhlédněte se kolem.Na protilehlém pultu se podívejte na pohlednici s letadlem To je teleport, ale ještě ho nepoužijte. Klikněte na DEOS monitor.Na stejném pultu jako pohlednice je i hrnek. Klikněte na zářivku v inventáři a na hrnek. Kliknutím hrnek zvedněte a podívejte se otisk prstu. Použijte film vzatý z Mitsuyovy postele na otisk prstu. Vrátíte se do Mitsuyovy kajuty:Použijte film s otiskem prstu na snímací zařízení vlevo na stole. Přístroj vám ukáže srovnání se známými otisky prstů. Pravou šipkou vlevo dole měníte otisky. Jsou to otisky Magnuse. Poslouchejte děsivé hlasy. Jděte ven.
2004
Ještě rok 2095, jděte do kuchyně. Klikněte na pohlednici a vraťte se k odbavovacímu centru v roce 2004.Jděte k počítači a vložte disketu z roku 2095. Podívejte se na grafické vymalování robota. Vrátíte se do roku 2090 kliknutím na obraz letadla na panelu za zády vlevo.
2090
Ivanova kabina: Podívejte se zblízka na robota a použijte dálkové ovládání. Stiskněte tlačítka v pořadí růžová, zelená, červená, modrá a oranžová. Robot vysílá růžový symbol na protější stěnu.
2090
Jděte do skladu a vraťte se mřížkou a chodbou do zásobovacího prostoru. Odtud projděte dveřmi č. 2 a dveřmi č. 1 vpřed do výtahu. Ve výtahu klikněte na pravou zeď a otevřete stropní poklop. Vylezte po žebříku k mřížkované římse a pak ven z díry vedle dynamitu. Jděte ke klenuté cihlové zdi a detektorem se přesunete do roku 1912 do kotelny. Jděte do Drakeova přístěnku po schodech nahoru a zase si otevřete zleva doprava 1 - 4, stiskněte 1 2 1 3 2 4 3 4. Dveře se otvírají. Použijte lucernu na šaty v přístěnku,odkryjte zámek a naťukejte číslo R3782.Podívejte se na obraz bažinaté krajiny. Budete přepraveni až do roku 2090.Malakai jeskyně:Otevřete poklop na sondě.Klikněte na ikonu nalevo a vyberte čas schůzky - 00:05 20/04/90.
klikněte na X a vyberte tři čísla: 160 140 090.
klikněte na Y a vyberte tři čísla: 120, 180 020.
klikněte na Z a vyberte tři čísla: 180 110 150.
Dole nastavte barvy a symboly podle obrázku na konci: Obrazekrůžová, zelená, žlutá a modrá.
Stiskněte zelenou šipku. A to už je opravdový konec.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Dark Fall II: Lights Out

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář