Jdi na obsah Jdi na menu
 

Cesta za dobrodružstvím: Kouzelné obrazy
Autor návodu-Michal Paclt  (mitch.mp@seznam.cz)
ÚVODEM
Další z ruských hledacích adventur vás zavede do světa tajemných obrazů, ve který je zakletý váš ztracený bratr. Vydáte se na dlouhou cestu hledání světem magických obrazů a budete muset překonat mnohé nástrahy a nabezpečí.

1) Kouzelná věž
Nejprve klikněte na obraz vlevo nahoře a octnete se u zamčené brány. Klikněte na zámek a zobrazí se vám předměty, které máte sesbírat. Po jejich sesbírání klikněte na dveře věže a vstoupíte dovnitř.

•    Klíč – vlevo nahoře ve větvích.
•    Olejnička – v pravém horním rohu obrazovky

Nejprve klikněte na lampu vlevo dole, čímž vyvoláte džina a promluvte si s ním. Klikejte levou myší, abyste dokončili rozhovor s džinem. Nyní je vaším úkolem sesbírat další předměty. Klikněte na stůl.

Stůl:
•    předmět – je zavěšený pod stropem nahoře.
•    předmět – na zadním okraji stolu (musíte si kliknutím vypnout menu předmětů).
•    předmět – na sloupu vpravo nahoře téměř u okraje obrazovky.
•    předmět – na malém stolku vlevo dole.
•    předmět (kouzelná kniha) – vlevo nahoře od od stolu (získáte ji sesbíráním dalších předmětů – viz níže).
•    předmět – na sloupu vpravo nahoře.
•    předmět – kousek vpravo od křesla.

Kouzelná kniha:
•    předmět – pod stolem u spodního okraje obrazovky.
•    předmět – v nádobě vlevo dole mezi malým stolkem a velkým stolem.
•    předmět – na hraně stolu vpravo dole.

Nyní klikněte na motýla na zadním levém sloupu, ale uletí vám. Vyjděte před věž a klikněte na trávník vlevo. V hádance musíte hledat páry motýlů a poslední, který vám zbyde, je ten pravý. Získáte tak motýla ve sklenici. Vydejte se zpět do věže, umístěte láhev s motýlem na stůl a klikněte na potrhaný koberec vlevo vzadu za stolem. Vyjděte ven a položte koberec na trávník. Koberec je však děravý a tudíž nepoužitelný. Vraťte se do věže a klikněte na malou skříňku vlevo na stole. Seberte jehlu a nit a nyní musíte najít záplaty na koberec.

•    vpravo nahoře na sloupu
•    na vrcholu levého zadního sloupu
•    na stolku s lampou vlevo dole
•    na vrcholu levého předního sloupu (téměř u horního okraje obrazovky)
•    u pravého okraje obrazovky (zhruba v třetinové výšce)

Získáte soupravu na spravení koberce. Vyjděte před věž, spravte koberec a s jeho pomocí se dostaňte na vrchol věže. Na vrcholu je poupě v květináči, které je třeba zalít. Jděte dovnitř do věže, nahoře seberte prázdnou konvici a vpravo dole pod stolem z malé truhly ventil. Vyjděte před věž a ventil umístěte na zařízení vlevo dole. Otočením kohoutu aktivujete fontánu, na kterou použijte konev z inventáře a získáte plnou konev. Poté jděte opět na vrchol věže a konví zalijte květináč. Seberte rubínovou květinu a jděte opět dovnitř do věže, kde položte květinu na stůl. Klikněte na stůl a nyní bude vaším úkolem připravit kouzelný prášek. Vlevo dole v knize máte přesný postup, jak toho dosáhnout. Po skončení získáte kouzelný odemykací prášek, který použijte na dveře.
Vstupte do žaláře, kde spí smaragdový drak. Klikněte na provaz vpravo nahoře u okraje obrazovky, avšak budete potřebovat něco na jeho odříznutí. Vraťte se nahoru k džinovi a ze stolu seberte nůž. Ten použijte v žaláři na provaz a klec spadne dolů. Probudíte však draka a musíte ho uspat, abyste mohli pokračovat. Klikněte na hudební nástroj vpravo dole.

•    předmět – v zásuvce skříňky vpravo od hudebního nástroje.
•    předmět – v malé truhle vlevo od hudebního nástroje.
•    předmět – na křídle draka za klecí.
•    předmět – v pravém dolním rohu obrazovky.
•    předmět – na zadku sochy koně u pravého okraje obrazovky.
•    předmět – v levém dolním rohu obrazovky.
•    předmět – klikněte na roh koberce u horního okraje obrazovky.

Klikněte na klec vlevo nahoře, avšak zjistíte, že budete potřebovat klíč. Klikněte tudíž na polici vpravo vzadu a nyní budete muset vyřešit hlavolam – umístit políčka okolo do čtverce, aby děje, které zobrazují šly po sobě dávaly tak logický smysl. To co máte umístěné vám napoví. Takže do horní řady na druhou a čtvrtou pozici umístěte sazenici a strom. Do druhé řady vejce, nakřáplé vejce, kuře a slepici. Do třetí řady zatažený měsíc, měsíc v úplňku a půlměsíc. Do čtvrté řady sluneční hodiny se stínem vpravo dolů a vlevo. Ze schránky, která se vám otevře, si seberte zlatý klíč, který následně použijte na odemčení klece a získáte 1. předmět ke kouzelné esenci.

Kouzelná esence:
•    předmět – v kleci (viz výše).
•    předmět – vpravo od koberce.
•    předmět – v pravém dolním rohu obrazovky.

Získáte přeměňovací lektvar, který doneste džinovi.

2) Pobřeží
Klikněte na obraz vpravo nahoře a octnete se na pobřeží. Vpravo u domu je místo na lodní zvon, tak na něj klikněte.

•    předmět – na nižší střeše domu vpravo.
•    předmět – vlevo dole na zemi.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
•    předmět – v pravém dolním rohu obrazovky.

Zazvoníte na zvon a objeví se rybář. Chce po vás, abyste mu sesbírali věci do tašky, která leží na zemi kousek vlevo od něj.

•    předmět – na nižší střeše domu vpravo.
•    předmět – vlevo dole těsně nad truhlou.
•    předmět – vpravo těsně vedle žebříku.
•    předmět – v truhle vlevo dole u okraje obrazovky.

Získáte rybářovu tašku, kterou rybářovi odevzdejte a za odměnu od něj získáte klíč. Nyní klikněte na rozbitý žebřík opřený o budovu vpravo.

•    předmět – plave ve vodě vpřed (vlevo od loďky).
•    předmět – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky kousek vpravo.
•    předmět – kousek vlevo dole od rybáře.
•    předmět – kousek vpravo od truhly na lahve.

Nyní můžete použít klíč na zámek vlevo nahoře nad žebříkem. Kotva spadne a rozbije sud dole. Prohledejte toto místo a získáte člunový hák. Ten použijte na zabedněné dveře rybářovy chatrče a vstupte dovnitř. Klikněte na sršní hnízdo vpravo nahoře.

•    předmět – vlevo těsně vedle vchodových dveří.
•    předmět – na truhle vpravo dole.
•    předmět – přibližte si podkroví vpravo nahoře a tam ho najdete.

Seberte sekeru, avšak – sakra – zabouchly se dveře. Klikněte na zamrzlý krb.

•    předmět – na schodišti vlevo téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – u pravého okraje obrazovky (zhruba ve dvoutřetinové výšce).
•    předmět – vlevo nahoře nad krbem (vpravo od zábradlí).
•    předmět – vlevo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – musíte si opět přiblížit podkroví vlevo nahoře.

Klikněte na vyšívání vpravo od krbu a vyřešte vyšívací hlavolam. Získáte klíč, který pooužijte na odemčení truhly vpravo dole. Z truhly seberte krabičku sirek. S pomocí sirek rozdělejte oheň v krbu a – dveře se otevřou. Vyjděte ven a použijte sekeru na strom vpravo – získáte dříví. To použijte na opravu mostu vedoucímu k majáku a nyní se už konečně můžete vydat do majáku. Klikněte na provaz vpravo nahoře.

•    předmět – vpravo vedle točitého schodiště (vedle červeného kbelíku).
•    předmět – vzadu u stěny (kousek vpravo od středu obrazovky).
•    předmět – téměř v levém dolním rohu obrazovky.

Získáte do inventáře provaz. Ten použijte na na začátek schodiště vpravo dole u okraje obrazovky. Nyní klikněte o kousek dál vlevo na napůl postavené schodiště.

•    předmět – na vrcholu štaflí.
•    předmět – v kbelíku zavěšeném na schodišti.
•    předmět – v kbelíku zavěšeném na štaflích.

Vraťte se do rybářovy chatrče a zjistíte, že krb kouří. Klikněte na dvířka od komína nahoře.

•    předmět – na vrcholu schodiště vlevo nahoře.
•    předmět – vlevo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – na polici mezi středem a pravým okrajem obrazovky.
•    předmět – v pravém dolním rohu obrazovky.

Nyní klikněte na padací dveře do sklepa vlevo dole.

•    předmět – na římse vpravo nahoře nad krbem.
•    předmět – na polici vpravo téměř u okraje opbrazovky (ve střední výšce).
•    předmět – v okně téměř v levém horním rohu obrazovky.

Získáte konečně kladivo, se kterým se vraťte do majáku a použijte ho na opravu rozbitého schodiště. Poté klikněte na motor.

•    předmět – v zabedněném okně vlevo nahoře.
•    předmět – vlevo dole u okraje obrazovky.
•    předmět – vlevo nahoře u okraje obrazovky.
•    předmět – vpravo od vstupních dveří.
•    předmět – u pravého okraje točitého schodiště.

Nyní vyjděte po schodech na vrchol majáku a klikněte na páku vlevo.

•    předmět – na vrcholu malého stožáru u levého okraje obrazovky.
•    předmět – těsně pod střechou majáku.
•    předmět – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
•    předmět – vlevo vedle žebříku.

Získáte páku, kterou použijte na motor dole v majáku. Zatáhněte za páku, avšak zjistíte, že ozubená kola nejsou správně poskládána. Vyřešte hlavolam a vystoupejte na vrchol majáku, kde klikněte na světlo. Potřebujete však oheň na rozsvícení. Seberte ze stožárku vlevo kadidelnici a jděte s ní do rybářovy chatrče. Použijte ji na oheň v krbu a získáte tak zapálenou kadidelnici. S tou dojděte nazpět na vrchol majáku a zapalte oheň. Sejděte dolů a na pobřeží si promluvte s duchem, čímž tuto úroveň zakončíte.

3) Oceán
Promluvte si s duchem kapitána a poté na něj klikněte.

•    předmět – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – přibližte si nákladní prostor vlevo od ducha.
•    předmět – na schodišti vlevo od ducha.
•    předmět – vlevo téměř u levého okraje obrazovky (asi v třetinové výšce).
•    předmět – vlevo téměř u okraje obrazovky (ve střední výšce).
•    předmět – na zvonu přímo nad hlavou ducha.

Pod vodní hladinou najdete zhruba uprostřed starý rezavý nůž. Vraťte se nahoru na loď a přibližte si truhlu mezi duchem a levým okrajem obrazovky. Použijte nůž na brousek a získáte ostrý nůž. S ním jděte na dno oceánu a otevřte s jeho pomocí mušli vlevo dole téměř v rohu obrazovky. Seberte z mušle křišťálovou čočku. Přibližte si panel vlevo dole a naskládejte drahokamy do obrazce. Poté můžete pokračovat v cestě vpřed ke vchodu do starověkého chrámu. Klikněte na starověkou sochu vpravo dole.

•    předmět – u levého okraje obrazovky téměř ve střední výšce.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
•    předmět – na levém mantinelu vedle schodiště.
•    předmět – vpravo od pravého mantinelu schodiště.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.

Dále si přibližte starověkou sochu vlevo dole.

•    předmět – v levém spodním rohu obrazovky.
•    předmět – u levého spodního okraje schodiště.
•    předmět – u pravého spodního okraje schodiště.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky více vpravo.
•    předmět – na pokroucené soše vlevo nahoře nad dveřmi.

Po sesbírání vyjedou ze země další dvě sochy.

Levá socha:
•    předmět – u levého spodního okraje schodiště.
•    předmět – u spodního okraje schodiště (uprostřed).
•    předmět – vpravo nahoře nad pravou sochou.
•    předmět – vpravo dole pod pravou sochou.
•    předmět – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).

Pravá socha:
•    předmět – vlevo dole v rohu obrazovky.
•    předmět – u spodního okraje schodiště (zhruba uprostřed).
•    předmět – na pokroucenině vpravo nahoře nad vchodem.
•    předmět – klikněte na nakřáplý džbán u spodního okraje schodiště.
•    předmět – těsně nad levou sochou.

Kliknněte na vchod a vyřešte hlavolam s dílky. Poté vstupte do chrámu, kde si přibližte truhlu vpravo dole. V truhle je rám na čočku a na něj použijte právě čočku z inventáře. Poté najděte všechny symboly.

•    symbol – kousek vpravo od pravého sloupu.
•    symbol – kousek vpravo od pravého sloupu.
•    symbol – vpravo nahoře u okraje obrazovky mírně vpravo.
•    symbol – kousek nad zásobníkem se symboly.
•    symbol – kousek vpravo dole od paty levého sloupu.
•    symbol – na pokroucenině vpravo mezi pravým sloupem a pravým okrajem obrazovky.
•    symbol – kousek vpravo od pravého spodního okraje pravého sloupu.
•    symbol – vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.
•    symbol – vlevo nahoře mezi levým sloupem a keřem.
•    symbol – u levého okraje obrazovky (asi v dvoutřetinové výčce).
•    symbol – vpravo nahoře mezi lustrem a pravým sloupem.
•    symbol – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
•    symbol – kousek vpravo nahoře nad levým zásobníkem se symboly.
•    symbol – kousek vlevo dole od paty sloupu.
•    symbol – na vrcholu levého sloupu téměř u horního okraje obrazovky.
•    symbol – nahoře na pravém sloupu.
•    symbol – vlevo dole u spodního okraje obrazovky.
•    symbol – u pravého okraje obrazovky (asi v dvoupětinové výšce).

Promluvte si s duchem oceánu. Požádá vás, abyste nalezli ztracený medailón. Vraťte se nahoru na loď a promluvte si s kapitánem. Zkuste otevřít bednu v levé části lodi, ale nepůjde to. Sestupte zpět dolů na dno oceánu a seberte páčidlo, které je vpravo dole u okraje obrazovky. Vraťte se na loď a použijte ho na výše zmíněnou bednu. Z bedny seberte klíč a ten následně použijte na k otevření truhly vlevo dole. Seberte prášek odpuzující ryby, vraťte se na dno oceánu a použijte prášek na murénu v pravém dolním rohu obrazovky. Poté klikněte na truhlu uprostřed.

•    předmět – mezi středem a levým okrajem obrazovky.
•    předmět – mírně vlevo dole od středu obrazovky.
•    předmět – mezi středem a pravým okrajem obrazovky.
•    předmět – mezi středem a levým okrajem obrazovky.

Chybí vám čtvrtá bóje, abyste mohli truhlu vyzvednout. Jděte před chrám a klikněte na bóji téměř u levého okraje obrazovky (ve střední výšce). Budete potřebovat provaz na její uvázání. Vraťte se na loď a vlevo od kapitána si přibližte nákladní prostor, ze kterého provaz seberte. Jděte před chrám a použijte provaz na bóji – získáte starou bóji bez vzduchu. Jděte do předešlé lokality a klikněte na balvan vlevo dole u okraje obrazovky. Zjistíte, že balvanem budete muset nějak pohnout. Jděte na loď a v pravém dolním rohu obrazovky seberte rýč. Vraťte se na dno a použijte rýč na balvan. Ukáže se sloupec bublin, na který použijte bóji z inventáře a získáte bóji naplněnou vzduchem. Použijte ji na truhlu a ta vystoupá nahoru. Vraťte se na loď a klikněte na vyzvednutou truhlu vpravo dole. Po vyřešení hlavolamu seberte z truhly medailón a odneste ho duchovi oceánu. Obdržíte kouzelný elixír, který odneste kapitánovi lodi, čímž mu vrátíte lidskou podobu a tuto úroveň zakončíte.

4) Starobylý hrad
Přibližte si knihu run vlevo dole u okraje obrazovky a poté sesbírejte 4 části run, abyste získali 4 složené runy.

První runa:
•    na sloupu nahoře nad knihou
•    na kameni vlevo dole pod duchem
•    na sloupu vpravo nahoře
•    ve svitku vlevo nahoře téměř v rohu obrazovky

Runu kliknutím přidejte na magické dveře vpravo dole.

Druhá runa:
•    na sloupu vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky
•    na sloupu kousek vpravo od ducha
•    ve svitku u horního okraje obrazovky mírně vpravo
•    ve svitku vpravo nahoře v okenní mozaice

Třetí runa:
•    vpravo nahoře nad modrou vlajkou.
•    vlevo nahoře téměř u horního okraje obrazovky
•    ve svitku vpravo těsně vedle knihy
•    na červené vlajce vlevo od ducha

Čtvrtá runa:
•    ve svitku u spodního okraje obrazovky (uprostřed)
•    na modré vlajce vpravo dole
•    ve svitku vpravo dole mezi dvěma sloupy
•    těsně nad knihou

Projděte dveřmi na nádvoří a klikněte na symbol vodopádu vlevo dole u levého okraje obrazovky.

•    předmět – nahoře na stěně zasněžené hory.
•    předmět – přibližte si pravou okřídlenou sochu vzadu za mostem.
•    předmět – klikněte na stříšku vlevo dole a ta vyjede.
•    předmět – nad dveřmi mezi středem a levým okrajem obrazovky.
•    předmět – na náhrobku u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).

Projděte nově zpřístupněným vchodem k vodopádu. Nad vchodovými dveřmi si kliknutím rozsviťte lampu a poté klikněte na ozubené kolo vpravo od vodopádu, aby se začalo točit. Následně klikněte na most.

•    předmět – vpravo od točícího se kola.
•    předmět – kousek nahoře nad zavěšeným ozubeným kolem.
•    předmět – vpravo na zemi vedle vchodových dveří.
•    předmět – je v soše dívky vlevo dole a pro jeho získání musíte získat květiny (viz níže).
•    předmět – přibližte si rudou mříž vpravo těsně vedle pátého políčka.

Vraťte se zpět na nádvoří a klikněte dole na povadlé květiny. Zjistíte, že budete potřebovat vodu na jejich zalití. Klikněte dále na truhlu vpravo dole.

•    předmět – na věžičce vlevo nahoře.
•    předmět – přibližte si sochu vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – na stěně vlevo nahoře od altánku s rukojetí meče.
•    předmět – vpravo vedle pravé židle.
•    předmět – vzadu v prostřední okenní mozaice.

Z truhly si seberte prázdný kyblík a poté klikněte na sud plný vody vlevo dole.

•    předmět – na okenní mozaice nad vchodem do kostela.
•    předmět – na soše vlevo od altánku s rukojetí.
•    předmět – na vrcholu věžičky vlevo nahoře.
•    předmět – vpravo nad dveřmi vedoucími do kostela.

Použijte kyblík na sud a získáte plný kyblík. Zalijte květiny a poté je seberte. Vraťte se k vodopádu, kde použijte květiny na sochu vpravo dole. Seberte poslední mlýnský kámen a most se narovná. Na druhé straně mostu klikněte na dřevěné kolo nahoře a to spadne. Nyní klikněte na upevnění kola vlevo pod soškou.

•    předmět – téměř v levém spodním rohu obrazovky.
•    předmět – na pravém okraji mostu.
•    předmět – kousek dole pod dřevěným kolem.
•    předmět – vpravo nahoře nad dřevěným kolem.
•    předmět – kousek nad točícím se kolem.
•    předmět – těsně pod točícím se kolem.
•    předmět – pod dřevěným kolem na pravé straně.
•    předmět – nad vchodem vedoucím na nádvoří.

Získáte upevnění kola a to použijte na spadlé dřevěné kolo. Dole se vám odhalí klíč, tak ho seberte, běžte s ním na nádvoří a s jeho pomocí odemkněte branku vpravo. Sestupte do sklípku, kde se setkáte s mnichem. Promluvte si s ním opakovaně, aby nakonec zmizel a poté klikněte na dveře cely vzadu.

•    předmět – vlevo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – na hrobě vlevo dole.
•    předmět – rozsviťte si lucernu nahoře.
•    předmět – u horního okraje obrazovky mírně vpravo.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky více vpravo.

Až se dveře otevřou seberte láhev oleje a vraťte se k vodopádu. Vlevo za mostem použijte olej na dveře a poté vyřešte hlavolam s potrubím. Vraťte se na nádvoří, kde otočte dřevěným kolem vlevo a spustí se most k altánku. Vyřešte hlavolam a seberte rukojeť meče. Jděte za duchem do kostela a dejte mu rukojeť. Budete však ještě potřebovat mnichovo požehnání. Jděte za mnichem a pomozte mu poskládat fresku. Budete však ještě potřebovat psací náčiní. Jděte do sklípku a klikněte na stolek vpravo dole.

•    předmět – vlevo těsně vedle východu na nádvoří.
•    předmět – v levém dolním rohu obrazovky.
•    předmět – na kříži vpravo od východu na nádvoří.
•    předmět – na skříni za zavřenými dveřmi.
•    předmět – u levého okraje obrazovky asi ve čtvrtinové výšce.
•    předmět – za porušenými cihlami nad východem z nádvoří, které však potřebujete nějak rozbít. Vraťte se na nádvoří a vlevo dole seberte krumpáč, s jehož pomocí pak vymlaťte cihly.

Seberte kalamář a poté klikněte na náhrobek před otevřenými dveřmi. Zjistíte, že tam chybí hvězda. Ta je zavěšená v kleci v lokalitě s vodopádem, avšak zatím se k ní nedostanete. Ve sklípku seberte ještě sekeru, která je vpravo nahoře nad otevřenými dveřmi. Sekeru použijte na větve vlevo a poté seberte žebřík. S ním jděte k vodopádu a přistavte si ho ke kleci. Z klece seberte zvláštní křišťálovou hvězdu, vraťte se do sklípku a dejte hvězdu na náhrobek. Odkryje se vám truhla, ze které sebere brk a získáte tak kalamář s perem. Odneste to mnichovi a ze židle vlevo seberte požehnání, které následně dejte duchovi.

5) Temné lesy
Promluvte si nejprve s dívkou, poté otevřee dveře kostela a vstupte dovnitř. Seberte naběračku a použijte ji na sud s vodou vlevo – získáte naběračku s vodou. Doneste ji dívce, aby se mohla napít, a naběračka vám zůstane v inventáři. Jděte do upířího zámku a ze stolu ukradněte jídlo, které rovněž odneste dívce. Vstupte opět do kostela a klikněte vlevo na zámek ve tvaru kříže.

•    předmět – na knize v horní polici regálu na knihy vpravo.
•    předmět – vlevo nahoře.
•    předmět – pod trámem vpravo nahoře.
•    předmět – těsně nad pravým okrajem stolu.
•    předmět – na polici na stěně vpravo nahoře nad stolem.
•    předmět – u levého okraje obrazovky (asi v čtvrtinové výšce).

Stůl:
•    předmět – nahoře na trámu vedle hořících svíček
•    předmět – na stoličce vlevo dole.
•    předmět – v regálu s knihami vpravo na druhé polici odspoda.
•    předmět – navhází se ve skříňce, kterou si zpřístupníte sesbíráním předchozích šesti předmětů.
•    předmět – musíte si přiblížit polici na stěně vpravo nahoře nad stolem.

Na stole vám nyní leží česnekový amulet, avšak zatím nejde sebrat. Použijte opět naběračku na nádobu s vodou a získáte naběračku s vodou. Nyní použijte naběračku na kříž nad stolem a získáte naběračku se svěcenou vodou. Tu poté použijte na česnekový amulet. Vyjděte ven z kostela, promluvte si s dívkou a klikněte na křoví v levém dolním rohu obrazovky. Seberte medailón času a umístěte ho na kámen vpravo nahoře nad hlavou dívky. Klikněte na umístěný medailón a den se promění v noc. Vydejte se opět do upířího zámku a promluvte si s upírem. Klikněte na gramofon vpravo dole, aby začala hrát hudba. Vraťte se k dívce a klikněte opět na medailón, aby byl zase den. Jděte do upířího zámku a klikněte na obraz se zeleným přízrakem.

•    předmět – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
•    předmět – téměř u horního okraje obrazovky (uprostřed).
•    předmět – vpravo nahoře ve štítu se zbraněmi
•    předmět – na paroží vlevo nahoře.
•    předmět – u horního okraje obrazovky více vlevo.

Poté se duch přemístí do dalšího obrazu.

•    předmět – vlevo nahoře na hlavě jelena.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
•    předmět – za ohrazením nad zavřenými dveřmi.
•    předmět – nahoře na lustru.
•    předmět – na opěradle židle.

A opět se nám duch přemístí do dalšího obrazu.

•    předmět – těsně pod druhým obrazem, ve kterém byl duch.
•    předmět – u levého okraje obrazovky téměř v poloviční výšce.
•    předmět – vlevo od opěradla židle.
•    předmět – na žluté desce nahoře nad zavřenými dveřmi.
•    předmět – na zemi vpravo vedle zavřených dveří.
•    předmět – na gramofonu.

Konečně se vám podařilo vymýtit ducha ze všech obrazů a vraťte se do zámku v noci, abyste si o tom promluvili s upírem. Vraťte se do lesů, změňte noc na den a vstupte do kostela, kde seberte oko ďábla, které je vpravo nahoře u pravého okraje obrazovky. Klikněte na něj a zapalte ho nad svíčkou. Nyní musíte najít rudé knihy.

•    přímo na stole
•    u spodního okraje obrazovky hodně vlevo
•    u pravého okraje obrazovky asi v tříčtvrtinové výšce
•    na polici na stěně vpravo vzadu
•    vlevo nahoře mezi trámy
•    na kříži
•    vlevo těsně vedle nádoby s vodou
•    vlevo nahoře téměř v rohu obrazovky
•    vpravo dole ve spodní polici regálu

Seberte upírovy knihy, přeměňte den v noc a odneste je upírovi. Klikněte na dveře krypty vzadu a vyřešte hádanku. Vstupte do upírovy krypty, kde klikněte na rakev.

•    předmět – je ve starých rakvích vpravo vzadu a získáte ho sesbíráním tří níže uvedených předmětů.
•    předmět – vlevo vedle vchodu.
•    předmět – v levém horním rohu obrazovky.
•    předmět – na podstavci vlevo
•    předmět – na podstavci vpravo téměř u okraje obrazovky.
•    předmět – pod podstavcem, který je nejvíc vpravo.
•    předmět – v pravém dolním rohu obrazovky.

Dále klikněte na staré rakve vpravo vzadu.

•    předmět – téměř v levém dolním rohu obrazovky.
•    předmět – ja zaseknutý do pravého podstavce.
•    předmět – u horního okraje obrazovky.

Z otevřené rakve si seberte část upírovy relikvie a lebku. Získáte tak královskou lebku. Dále klikněte na lebku dole na podlaze. Přidejte k ní čelenku, která je téměř u levého okraje obrazovky (ve střední výšce) a následně seberte šamanovu lebku. Poté klikněte na hlavu sochy vpravo od vchodu a získáte vytřeštěnou lebku. Další předmět je přímo nad vchodem a to rohatá lebka. Následující lebka – rytířova lebka – se nachází vpravo vzadu vedle nejzadnějšího podstavce. Následně si přibližte otvor vlevo od dveří.

•    předmět – na stupínku pod rakví.
•    předmět – těsně vlevo nad nejzadnějším levým podstavcem.

Přibližte si otvor a seberte rozbitou lebku. Nyní všechny posbírané lebky umístěte na šest podstavců. Dveře krypty se konečně otevřou. Vyjděte nahoru a promluvte si s upírem. Seskládejte mapu a ta vám bude označovat jakési záhadné místo. Jděte do lesů a vstupte do kostela, kde si seberte vpravo rýč. Vyjděte ven, změňte noc v den a použijte rýč u levého rohu kostela. Vykopejte truhlu, kterou si přibližte a vyřešte hlavolam. Seberte z truhly druhou část relikvie a získáte tak upíří relikvii. Nyní máte před sebou další úkoly, takže sejděte do krypty, klikněte na pavouka, který se občas spouští vpravo nahoře a získáte pavoučí jed. Jděte do kostely, kde vpravo nahoře seberte kotlík a poté klikněte na štíra a získáte tak štíří jed. Vyjděte před kostel a kotlík umístěte nad ohniště. Klikněte na síť v levém dolním rohu obrazovky a s její pomocí nachytejte 10 poletujících svatojánských mušek. Získáte tak výtažek ze svatojánských mušek. Nyní přeměňte opět noc v den a jděte do zámku, kde klikněte na hada vpravo dole na podlaze. Nyní máte hotový lektvar. Vraťte se ke kostelu, změňte opět den v noc a lektvar dejte do kotlíku. Jděte do kostela a klikněte na svíčku, abyste tak získali oheň. Vyjděte ven a zapalte ohniště. Změňte noc v den a seberte z ohniště hotový lektvar na přeměnění vlkodlaka. Ten dejte dívce a tím tuto úroveň zakončíte.

6) Totenkraft
V dalším obrazu se setkáte s duchem svého bratra. Až skončíte rozhovor klikněte na něj a získáte medaili síly. Vstupte levými dveřmi vzadu do Zeleného pokoje a klikněte na podivný obrovský ořech vpravo dole.

•    předmět – přibližte si pravou skříňku na levé stěně.
•    předmět – přibližte si skříňku těsně nad ořechem.
•    předmět – přibližte si levou skříňku na levé stěně.

Seberte si semínka a umístěte je do kádě uprostřed místnosti. Nyní si přibližte chemickou laboratoř vlevo dole.

•    předmět – na podstavci vlevo od kádě.
•    předmět – na zemi těsně pod kádí.
•    předmět – na hraně kádě.
•    předmět – ve skříňce těsně nad kádí.
•    předmět – v levé skříňce na levé stěně.

Získáte růstový lektvar, který použijte na napůl vyrostlou rostlinu. Až vyroste úplně seberte z větví znak Červeného pokoje. Vraťte se do hlavního sálu, použijte znak na příslušné dveře a vstupte do Červeného pokoje. Klikněte na hodiny vzadu a vyřešte halvolam, abyste získali drahokam. Nyní klikněte na zásuvku vlevo dole.

•    předmět – na šachovnicové podlaze vlevo dole.
•    předmět – vlevo nahoře nad v pořadí třetí fialovou nádobou.
•    předmět – vpravo nahoře od pravého kotouče.
•    předmět – u horního okraje obrazovky (uprostřed).

Přibližte si prasátko vpravo dole a pusťte se do hledeání dalších předmětů.

•    předmět – získáte ze skříňky po sesbírání předchozích 4 předmětů.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky více vlevo.
•    předmět – vlevo na světležluté desce.
•    předmět – těsně nad velkým kotoučem téměř u horního okraje obrazovky.
•    předmět – na kotouči vpravo nahoře.
•    předmět – u horního okraje obrazovky více vpravo.

Nyní si přibližte šachovnici vlevo.

•    předmět – na polici vlevo téměř u okraje obrazovky.
•    předmět – na zemi kousek vpravo od kulatého podstavce.
•    předmět – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – kousek vpravo od pravého mřížového zdobení.
•    předmět – získáte sesbíráním předchozích 6 předmětů.

Na šachovnici vám však stále jedna figurka chybí. Umístěte drahokam z inventáře do velkého kotouče a klikněte nejprve na pravé a poté na levé svítící baňky a vyřešte oba hlavolamy. Seberte z podstavce znak Fialového pokoje a vydejte se do tohoto pokoje. Přibližte si prasklinu v podlaze nad podstavcem.

•    předmět – vlevo na vrcholu police.
•    předmět – na podlaze kousek vlevo od vchodových dveří.
•    předmět – v komodě vlevo dole.
•    předmět – v levém dolním rohu obrazovky.

Získáte klíč od trezoru. Dále si přibližte rozbité dynamo vlevo.

•    předmět – vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky více vpravo.
•    předmět – vpravo od praskliny v podlaze.
•    předmět – v komodě vlevo dole.

S klíčem od trezoru se vydejte do Zeleného pokoje a odemkněte trezor, který je vpravo dole na zemi.

•    předmět – v pravé skříňce v levé stěně.
•    předmět – v levé skříňce v levé stěně.
•    předmět – v pravé skříňce v levé stěně.
•    předmět – ve skříňce nad květináčem.
•    předmět – v levé skříňce v levé stěně.

Z trezoru seberte klíč od křečkovy klece a následně klec odemkněte a seberte křečka. Jděte do Fialového pokoje a křečka dejte do šlapacího kola vlevo. Dále klikněte na polokouli uprostřed a získáte drahokam k medaili síly (1/5). Poté si přibližte knihovnu vpravo.

•    předmět – na energetickém článku vlevo nahoře.
•    předmět – u levého okraje obrazovky (ve střední výšce).
•    předmět – v levém dolním rohu obrazovky.
•    předmět – těsně nad polokoulí.
•    předmět – vpravo těsně vedle polokoule.
•    předmět – vpravo těsně vedle polokoule.

Poskládejte knihy,  abyste vyřešili hlavolam a seberte film. S ním se vydejte zpět do Červeného pokoje a dejte film do promítačky. Vyřešte další hlavolam a získáte další drahokam (2/5). Klikněte nam místo, kde stále promítačka, a získáte znak Žlutého pokoje. Vydejte se tedy do tohoto pokoje a klikněte na glóbus vpravo.

•    předmět – přímo nad vchodem.
•    předmět – v kruhovém otvoru v levé ozdobné mříži.
•    předmět – těsně nad glóbusem.
•    předmět – na bustě vlevo nahoře.
•    předmět – v kufru vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.

Dále si přibližte stojan vlevo dole.

•    předmět – v kufru vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – získáte ho z glóbusu sesbíráním předchozích 5 předmětů.
•    předmět – vlevo dole téměř v rohu obrazovky.
•    předmět – na podlaze vlevo těsně u stěny.

Získáte záhadný obraz, který vsaďte do rámu v levé stěně. Skrz obraz vede vchod do tajné místnosti, kde najdete svého bratra na jakémsi elektrickém křesle. Klikněte na spínač vlevo nahoře od Tomovy hlavy.

•    předmět – vpravo dole pod ovládacím panelem.
•    předmět – vlevo těsně vedle baněk s modrou tekutinou.
•    předmět – více vpravo nahoře nad Tomovou hlavou.
•    předmět – vlevo nahoře na polici téměř u levého okraje obrazovky.

Klikněte vpravo na ovládací panel a získáte vybitou baterii. Vraťte se do hlavního sálu, kde se setkáte se zlým Totenkraftem. Vstupte do fialového pokoje, kde si přibližte rozbitou nabíječku vpravo dole.

•    předmět – vpravo dole téměř v rohu místnosti.
•    předmět – těsně vlevo nad polokoulí.
•    předmět – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
•    předmět – ve skříňce u levé stěny.

Použijte na nabíječku baterii z inventáře a získáte nabitou baterii. Poté se vraťte do tajné místnosti a baterii vložte do ovládacího panelu, čímž Toma konečně osvobodíte. Navíc se vám otevře skříňka nahoře, ze které seberte šachovou figurku. Jděte do Červeného pokoje a vložte figurku na šachovnici. Poté si přibližte díru v podlaze vpravo dole a seberte čočku dalekohledu. Jděte do Žlutého pokoje a vložte čočku do dalekohledu. Po vyřešení hlavolamu s planetami získáte další drahokam (3/5) a nyní se můžete vrátit do tajné místnosti, kde najdete Toma skloněného nad stolem. Seberte ze stolu skarabea a jděte do Zeleného pokoje, kde dejte skarabea na malý podstavec vpravo dole. Po vyřešení dalšího hlavolamu získáte další drahokam (4/5). Nyní jděte opět za Tomem a klikněte na stůl, kde budete muset sestavit stroj pole plánku a získáte tak kouzelnou past. Jděte do hlavního sálu a past použijte na Totenkrafta. Po jeho zmizení seberte poslední drahokam (5/5) a následuje už jen vyřešení posledního hlavolamu a konec hry.

Videoukázka

Screenshot

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář