Jdi na obsah Jdi na menu
 

TOPlist

Captain Morgane and the golden Turtle

16.7.2012 Autor návodu-Standa Madukas

Chapter 1 News from Afar

Podívejte se na úvodní animaci,po ní se ocitneme v místnosti.Morgana sedí u stolu,promluvte si s Bonitou Castillo a pak se podívejte se na hračky u truhly na pravé straně.Klikněte na truhlu/ikona ruky/ a vezměte si z ní dřevěný meč,který se vám uloží do inventáře.Když kliknete pravým myšítkem na obrazovku,tak se vám inventář zobrazí.V popředí napravo na sudu si vezměte hadr.Jděte doleva ,kde je kuchyňský kout a ze stolu si vezměte džbán na vodu.V popředí ,kde je lavice na které seděla Morgana si vezměte ze země smeták.Jděte ke krbu a na levé straně krbu si vezměte lopatku.V inventáři přetáhněte smeták na lopatku,tím je spojíte.Lopatku se smetákem použijte na prach ve skříni nalevo/za kuchyňským koutem/.Poté lopatku se smetákem použijte na hromádku smetí na koberci,kde sedí Bonita v křesle.Nakonec použijte lopatku se smetákem na hromádku prachu u sudu v popředí na pravé straně.Morgana řekne,že úklid je hotový.Klikněte směrem k vám do obrazovky,Morgana vyjde z místnosti ven. (pokud vás hra nepustí ven ,tak nemáte v inventáři  plnou lopatku smetí a nebo džbán vody)Jděte k sudu v popředí obrazovky a vyprázdněte do něj prach z lopatky a smetáku v inventáři.Seberte rukojeť  pumpy na levé straně od sudu.Zkuste použít  rukojeť  pumpy na pumpu.Projděte doprava a podívejte se na dřevník nalevo u domu.Vidíte tu sudy a naštípaná polena.Na nich je červený magnet,který si vezměte.Jděte zpátky k pumpě,před ní je bahnitá louže.Použijte na ní magnet,vytáhnete z bahna šroub.V inventáři spojte rukojeť pumpy se šroubem.Použijte rukojeť pumpy na pumpu.Použijte džbán na vodu na pumpu,tím ho postavíte před kohoutek s vodou.Klikněte na pumpu,džbán naplníte vodou,vezměte si džbán s vodou.Vraťte se dovnitř do domu.Džbán s vodou nalijte do dřevěné kádě u stolu/na zemi/Vraťte se ven k pumpě a opět načepujte do prázdného džbánu vodu.Vraťte se dovnitř,Morgana automaticky postaví džbán s vodou na kuchyňskou linku.Hadr z inventáře namočte do dřevěné kádě s vodou.Použijte vlhký hadr k vyčištění špinavého okna/tam co sedí Bonita Castillo/Vyjděte ven a jděte doprava silnicí ,klikněte na The Fork.Ocitnete se na mapě.Přijdete k trojici dětí.Použijte dřevěný meč na Arna.Čeká vás první minihra-šermířský souboj.Až v souboji vyhrajete/minihru lze přeskočit/,tak  se podívejte na rozbitý žebřík vedle balvanu,vezměte si lano,které použijte na  Arna.Až Arna svážete,tak Morgana do něj kopne a ten se odkutálí z obrazovky.V inventáři se vám objevili hlavy Nell a Bobbyho.Přetáhněte Bobbyho hlavu na velký balvan/Lookout rock/,Bobby pomůže vyšplhat Morganě na balvan.Ta nadšeně mává svému otci,který právě dorazil s lodí.Jděte doprava na mapu/The Fork/,ocitnete se v další lokaci,kde napravo vidíte osla a nalevo je Arno s bratrem.Arno blokuje cestu k domovu,takže je potřeba ho z cesty dostat.Seberte láhev vody z vozíku a použijte jí na spícího neznámého vepředu napravo.Promluvte s ním o všem,zjistíte,že se jmenuje Manuel.Po rozhovoru seberte pastýřskou hůl vedle vozíku na zemi.Jděte vlevo a vysušte vlhký hadřík na slunné skále vedle cedule s nápisem Hill.Až se hadr usuší,tak si ho Morgana automaticky vezme.V inventáři spojte suchý hadr s pastýřskou holí.Jděte dopředu k plotu a nalevo ,kde vidíte létat barevné motýlky si utrhněte kus suché trávy/dry grass/.Umístěte suchou trávu na slunné skále.Poté na suchou trávu použijte rozbité dno sklenice.Suchá tráva začne hořet.Použijte na hořící trávu pastýřskou hůl obalenou hadrem.V animaci uvidíte,jak Morgana vyděsí osla,který i s vozíkem kvapem zmizí a Morgana má konečně volnou cestu domů .Na cestě stojí Diego s kterým se přivítá.Po jeho odchodu,jděte ke dveřím a zkuste vstoupit dovnitř,dveře jsou zamčené.Napravo nad dřevníkem je okno do ložnice.Klikněte na něj/ikona ruky/,po chvilce přijdou Nell s Bobbym.V inventáři přetáhněte hlavu Bobbyho na okno a pak i hlavu Nell.Vytvoří vám schody.Klikněte na Nell, Morgana vyleze na střechu dřevníku.Podívejte se do okna ložnice,zjistíte,že otec i matka v ložnici nejsou. Klikněte na střechu dřevníku/ledge/,Morgana obejde po římse střechu až k otevřenému oknu,kterým vleze dovnitř.Obejme se s otcem,dozví se smutnou zprávu,že strýc Eduardo zemřel.

Chapter 2 A Captain's Role

Diego probudí Morganu a popřeje jí k 17. narozeninám.Seberte meč vedle postele.Seberte vyšívaný kapesník na stole vpravo.Otevřete zásuvku,Morgana si automaticky vezme pistol.Seberte červený magnet z regálu napravo.Vyjděte z kajuty a na chodbě a vezměte si špinavý kulatý reflektor na levé zdi vepředu.V inventáři použijte na reflektor vyšívaný kapesník , tím bude reflektor  lesklý.Jděte do kajuty  Alessandra  na zadní straně.Přivítáte se s otcem.Promluvte si s ním o všem,dostanete od něj nový meč a také další úkoly.Podívejte se na svatyni s obrazem Bonity/za dveřmi na zadní stěně/a pak klikněte na dveře k odchodu z kajuty.Otec se podívá na svatyni věnovanou Bonitě a Morgana s dalším úkolem vyjde ven z kajuty.Klikněte na schody které vedou nahoru a z nabídky klikněte na Bounty Island.Vstupte do hospody napravo a promluvte si nejprve s mužem sedícím nalevo/Nacho/ a pak i s dívkou vpravo/Nell/.Po bouřlivém přivítání Nell odejde z hospody.Poté si promluvte s hostinským/Tasco/,ten přivede muže,takže si promluvte s Thomasem Briscoem.Promluvte s ním o všem,dostanete od něj identify Briscoes map.Vyjděte z hospody ven a promluvte si s mužem ,který je opřený u okna napravo/Razzo/Poté si promluvte s mužem sedícím na zemi vlevo.Je to Carlo.Jděte doleva ,kde u stánku s ovocem stojí Nell.Promluvte s ní o všem,získáte od ní tři položky k jídlu-fruit,bread loaf a  fried chicken wings.Dejte kuřecí křídlo/fried chicken wings/Carlovi.Až se Carlo nažere,tak vyplivne kuřecí kost,kterou si vezměte.Vstupte opět do hostince a jděte doprava.Na sudech je pánev na kterou použijte bread loaf/chleba/Chleba v pánvičce omastíte,takže v inventáři máte greasy bread loaf. Vraťte se ven,klikněte pravým myšítkem na obrazovku a pak na sextant nalevo pod rancem.Otevře se vám mapa,klikněte na Flat-Top Hill.Na stromě vidíte hnízdo,dejte do něj vyleštěný reflektor.Opět si otevřete mapu a klikněte na The Docks,vrátíte se před hostinec.Promluvte si s Arnem o reflexions.Arno se podívá směrem k hnízdu,kam Morgana umístila reflektor.Využijte toho a na meč za Arnem na sudu použijte omaštěný chleba/greasy bread  loaf/Arno popadne meč,ale ten mu vyklouzne a spadne do moře.Arno jde na molo meč hledat.Jděte také na molo vpravo a na moře/sea/použijte magnet.Morgana vytáhne Arnův meč.Dejte Arnův meč  Razzovi,promluvte s ním a z nabídky vyberte odpověď Yes/ano/Carlo i Razzo odejdou na loď a vy máte dva nové členy posádky.Jděte do hostince,promluvte si s Nachem,získáte další úkol.Vraťte se ven a projděte až k radnici/Town Hall exterior/V inventáři máte dvě hlavy-Razza a Carla.Použijte pistoli z inventáře na uzavřenou okenici.Morgana ji s vypětím otevře.Použijte hlavu Razza na otevřenou okenici,Razzo přijde ,ale nechce se mu pomoci Morganě.Z nabídky možných odpovědí nejprve vyberte tu,kde je slovo Briscoe,poté vyberte odpověď…..posádka musí poslouchat kapitána a nakonec tu ve které dostane odměnu za svou věrnost/loajalitu/Poté Razzo udělá to co požaduje Morgana a ta se ocitne v místnosti plné dokumentů.Podívejte se na knihy na podlaze pod oknem,na sošku na levé straně.Kuřecí kost použijte na truhlu nalevo .Na otevřenou truhlu použijte z inventáře identify Briscoes map,získáte Briscoe map.Vraťte se do hospody a dejte Briscoe map Thomasovi Briscoeovi.Promluvíte s ním,poté i s hostinským a kapitola je hotová.

Chapter 3 The Trail of the Golden Turtle

Nejprve si promluvte s otcem,poté přijde do kajuty Briscoe a dá na stůl měšec s penězi.Když se podíváte do inventáře tak zjistíte,že v něm máte jen Briscoe map,hrušku,pistol a meč.Promluvte si s Briscoem,ten rozloží na stole mapu .Dozvíte se z dalších otázek něco o  Crab Island.Promluvte si s Thomasem Briscoem o všem.Ten po rozhovoru vyjde z kajuty,Morgana si promluví s otcem a pak také vyjde z kajuty.Vyjděte po schodech na horní palubu/vyberte první možnost/,zobrazí se vám mapka na které klikněte na Crab Island,který je uprostřed.Zkuste otevřít prosklenou skříňku a pak si promluvte s Razzem o všem.To samé udělejte i se Soniou Bond.Projděte doprava a vstupte do hostince.Promluvte si s cizincem v rohu nalevo.Pak si promluvte s hostinskou Anitou o Tannerovi, o hřbitově a strýci Eduardovi.Po rozhovoru se podívejte na koš na barovém pultě,vezmete si z něj zápalky.Podívejte se na moderní obraz vpravo na zdi.Vyjděte vpravo nahoru.Podívejte se na jackpot automat,Morgana potřebuje peníze do automatu.Vraťte se dolů a jděte ven z hospody.Jděte doleva/Windsome Maid/Z nabídky vyberte Go onboard/druhá možnost/,ocitnete se zpátky na lodi v podpalubí.Vstupte do Alessandros Cabin.Promluvte si s otcem,dostanete od něj peníze-5 doubloons.Vyjděte po rozhovoru z kajuty ,klikněte na schody nahoru a z nabídky vyberte Crab Island.Projděte doprava do hostince a jděte nahoru k jackpot automatu.Vložte doubloon do jackpot automatu.Bohužel tuto minihru nelze přeskočit,takže nalevo je páka kterou protáčíte symboly.Až se vám objeví symbol láhve tak si ho zafixujte tím,že dole pod symbolem kliknete na tlačítko.Opět zatáhněte za páku nalevo,zbylé symboly se opět protočí a když se vám tam objeví láhev ,tak si ji opět zafixujte tlačítkem.Pokud se vám podaří protočit při dalším pokusu symboly tak,že máte čtyři symboly láhve vedle sebe,tak získáte do inventáře baňatou flašku s alkoholem.Poté opět hoďte další doubloon do jackpot automatu.Princip už znáte,takže teď je třeba zafixovat 4 truhly.Pokud se vám to povede,tak získáte do inventáře 3 doubloony navíc.Vždy když vytočíte 4 truhly,tak vám do inventáře přibudou tři doubloony.Hrajte tedy do té doby,dokud nebudete mít alespoň  12 doubloonů.Poté sejděte po schodech dolů a na moderní obraz na zdi použijte láhev alkoholu.Získáte ozdobnou vlásenku.Vyjděte z hospody ven,jděte vlevo až k prosklené skříňce s mapou.Vedle skříňky nalevo je lampa,použijte na lampu láhev silného alkoholu a pak na lampu použijte zápalky,tím lampu rozsvítíte.Použijte vlásenku na skříňku s mapou,získáte tak detailní mapu Crab Island.Jděte zpět do hospody a použijte mapu Crab Island na hostinskou Anitu,ta vám na mapě označí,kde je hřbitov.Vyjděte z hospody ven,Morgana automaticky promluví s Razzem.Pak klikněte pravým myšítkem na obrazovku,klikněte na sextant nalevo a na mapě klikněte na lokaci hřbitova/Graveyard/Podívejte se na sochu,respektive na nápis na podstavci.Pak jděte doprava ke stromu na kterém jsou tři plakáty s hledanými muži.Vedle je květina,kterou si utrhněte a v inventáři ji spojte s prázdnou lahví,získáte květinu v láhvi.Umístěte láhev s květinou na hrob ,hned vedle světlušek/firefly/,Morgana do láhve chytne světlušku,tím máte v inventáři láhev s květinou a světluškou.Použijte láhev se světluškou na sochu,tím prosvětlíte konec dalekohledu ,který drží socha v ruce a dívá se s ním do dálky.V inventáři máte hlavu Razza,tu použijte na konec dalekohledu.Razzo pomůže vysadit Morganu k dalekohledu.Vidíte zvláštní kruhy s obrazci.Slezte dolů a na kovové zábradlí u sochy použijte pistol z inventáře,získáte tak dva železné pruty,které v inventáři spojte dohromady.Použijte spojený kruhový železný prut na válec ,který má socha za zády,respektive na konec válce.Zobrazí se vám zvláštní kruhy s obrazci.Z nabídky klikněte na Inner Circle/vnitřní kruh/a pak na Turn Right/vpravo/,klikněte na Back ,poté klikněte na Outer Circle/vnější kruh/a poté klikněte dvakrát na Turn Left/vlevo/Pak klikněte na Exit,Morgana si z podstavce vezme mapu B,malý klíč a půl kamenné desky.Mapu ukáže Razzovi.

Chapter 4 Dark Dangers

Morgana se opět ocitne na lodi v kabině svého otce,kde si promluvte s Briscoem,vyčerpejte všechny možnosti.Poté splaťte otci/kapitán/dluh 5 dubloons.Vyjděte z kabiny a promluvte si s Diegem.Poté klikněte na schody,které vedou na palubu a z nabídky klikněte na Sail to another place.Ocitnete se na mapě,klikněte nalevo dole na Hollow Island Map.Doprovází vás Briscoe.Jděte po molu doleva a promluvte si se Sanchou,vyčerpejte všechna témata.Jděte vlevo do města a pak napravo nahoře na horní náměstí.Pokračujte směrem k vám a pak doprava na  nižší náměstí.Nalevo za  můstkem vidíte nad dřevěným vědrem Percyho zvon/bell/Klikněte na něj,horní část zvonku spadne doprava do kádě /wheelbarrow/Vraťte se o obrazovku zpět ,a s u banky vlevo stojící Sanchou si popovídejte.Dá vám za dva dubloony zlatou naušnici.Jděte zpátky k Percyho zvonu a otočte se doprava k Wheelbarrow,klikněte na káď. Vraťte se zpět k Sanche a promluvte s ní o cementu.Automaticky jí dáte z inventáře dubloon,dostanete na oplátku naběrák se síťkou.Vraťte se zpět k Percyho zvonu a použijte naběrák se síťkou na Wheelsbarrow.Použijte z inventáře Sticky Clapper na vodní tok/watercourse.Získáte vyčištěný Clapper/zvonek/V inventáři spojte Clapper s vlásenkou.Opravený Clapper/zvonek/použijte na Percyho zvonek.Zazvoňte na Percyho zvonek,po chvilce přijde Percy se kterým si promluvte.Nyní musíme najít chybějící klíč.Jděte po schodech nahoru do Guvernérova domu.Uvnitř se podívejte na malou sochu vlevo a pak si promluvte se  slečnou Brownovou.Poté jí ukažte mapu B z inventáře a pak i půlku kamenného disku.Použijte klíček ,který máte v inventáři na truhlu napravo.Bohužel truhla nejde otevřít,promluvte tedy opět se slečnou Brownovou,vyčerpejte všechny témata a pak klikněte na tabuli s klíčí za slečnou Brownovou. Čeká nás další minihra.Musíte strčit klíč do správné klíčové dirky.Já jsem minihru přeskočil.Po ní se slečna Brownová zhroutí,protože zjistí,že v truhle není druhá část kamenného disku.Promluvte si s ní a pak vyjděte z guvernérova domu a vraťte se před městskou bránu.Briscoe zmizel,promluvte si s Vascem o všem a pak jděte městskou branou na molo,jděte na loď/go onboard/,Promluvte si s Diegem o Briscoe a Hilary.Po rozhovoru se automaticky ocitnete za městskou branou.Jděte doprava,promluvte si se Sanchou o Hilary.Pak se opět vraťte k městské bráně.Zaklepejte vpravo na Nathanielovi dveře a vyptejte se ho na  Hilary i všechno ostatní.Poté se Diega vyptejte postupně na Diablo, Hilary a Alessandra.Vyptejte se Vasca na Hilary base ,dostanete od něj skořápku z vejce.Projděte k Percymu,promluvte s ním o druhé polovině disku/half disk/Po rozhovoru jděte doprava do guvernérovy zahrady/garden/V inventáři máte hlavu Diega.Tu přetáhněte na Mosaic Column.Podívejte se na Percyho kůlnu/shed/ .Morgana vleze dovnitř,kde si z nabídky vezměte Box with Hammer and Chisel/dláto/Dejte kladivo a dláto Diegovi.Diego se pustí do práce a totálně zruší mozaiku.Z hromady si vezměte druhou část kamenného disku.V inventáři oba disky spojte.Jděte zpátky do guvernérova domu a promluvte si se slečnou Brownovou o Percym.Automaticky vám dá jeden dubloon.Klikněte na slečnu Brownovou skořápkou z vejce,dostanete od ní Torn report.Po obsáhlém rozhovoru přistoupí Morgana vpravo k mapě.Podé vyjděte z domu,pravým myšítkem klikněte na obrazovku,klikněte vlevo na sextant a na mapě klikněte na The Dark Beach.Doubloon hoďte do vody  vpravo a něco si přejte/je jedno co si budete přát/Já jsem vybral Uncle Eduardo.Poté jděte dolů/The Dark Reefs/,přijdete do jeskyně,kde vidíte přivázaného Briscoa u kůlu.Vyjděte z jeskyně ,opět klikněte pravým myšítkem na obrazovku,na sextant nalevo a na mapě klikněte na Town Gates,jděte doprava na horní náměstí,kde na žebřík vedle Sanchy použijte hlavu Diega z inventáře.Diego vezme žebřík a odejde s ním do jeskyně ,kde je ke kůlu přivázaný Briscoe.Sleze společně s Morganou po žebříku k Brisceovi.Napravo vzadu vidíte polovinu skořápky vejce.dejte na něj tu vaší polovinu z inventáře.Promluvte si s Briscoem,ten je hodně rozrušený,takže ho Diego jednou ranou uspí.Poté se ocitnete v kajutě kapitána na lodi.

Chapter 5- Save Elizabeth

 V kajutě nakonec zůstane jen Morgana s otcem.Poté se Morgana vydá do doků.Zastaví jí Briscoe.Po rozhovoru s ním si promluvte s Nell o všem a poté jděte napravo do hospody,kde si promluvte s Nachem,který sedí nalevo.Dejte mu zlatou náušnici a máte dalšího člena posádky.Vyjděte z hospody ven a nalevo si promluvte s Manuelem.Stojí u vás Briscoe,takže až domluvíte s Manuelem,tak si promluvte s Briscoem.Automaticky se přesunete před jeho dům,který je však střežen pořádnými chlapáky.Opět se vrátíte před hospodu,kde si  opět promluvte s Briscoem a pak s Manuelem.Vyčerpejte všechny témata rozhovoru.Jděte do hospody,promluvte si s Nachem,dá vám košili/shirt/Jděte opět ven a košili dejte Manuelovi.Poté pravým myšítkem klikněte na obrazovku,klikněte nalevo na sextant,zobrazí se vám mapa.Klikněte na Castillo House Exterior. Jděte doleva ke dveřím a zkuste je otevřít,bohužel je zamčeno.Vraťte se zpět do doků,nalevo u stánku,kde prodává Nell projděte na loď/go onboard/a jděte do kabiny svého otce.Promluvte s ním,po prudké hádce vás otec vyhodí z kabiny i s Diegem.Na chodbě si promluvte s Diegem o domě svých rodičů a dalších věcech.Automaticky se přesunete k vašemu starému domu.V inventáři máte hlavu Diega,klikněte s ní na dveře.Nyní musíte správně vybrat otázky tak,aby vám Diego pomohl.Vyberte následující slova…disturbed,captain a home.Diego poté vyrazí dveře.Uvnitř  domu si vezměte kuši nad krbem a knihu Flora a Fauna z regálu napravo.Poté klikněte na truhlu napravo,Morgana začne poletovat po místnosti a poté se tu zjeví její duch v dětské podobě.Promluvte s Morganou –dítětem.Po rozhovoru si vezměte malou deku za Morganou-dítětem a dejte jí do truhly napravo.Objeví se tu spirituální duch Bonity.Vezměte si paletu barev napravo od truhly,jděte ke krbu a z římsy si vezměte štětec.Nalevo u stěny si vezměte hnědý papír a pak klikněte na plakát na dveřích napravo.Všechny východy z místnosti /okna,dveře/zezelenají.Zkuste si promluvit s duchem Bonity.V inventáři spojte štětec s paletou barev a poté toto spojení použijte na hnědý papír v inventáři.Tím  máte v inventáři namalovaný obrázek na kterém jsou květiny.Tento obrázek dejte spirituální Bonitě.Bonita poděkuje , zmizí tak i nazelenalé kouzlo a s ním i Bonita.Opět klikněte na plakát na dveřích napravo/ložnice/Po rozhovoru s Morganou –dítětem malá Morgana zmizí a vy se opět proberete v opuštěné místnosti vašeho domu.Otevřete truhlu vpravo a vezměte si malou deku/small blanket/.Podívejte se do krbu na pavoučí pavučinu.Vyjděte z domu,klikněte pravým myšítkem na plochu,klikněte na sextant nalevo a na mapě klikněte na The Docks.Manuelovi dejte malou deku z inventáře.Jděte do hospody,promluvte si s hostinským Tascem.Ten vám za 5 doubloonů prodá láhev rumu/pokud už dubloony nemáte,tak si jděte půjčit na loď k otci a nebo si jděte vyhrát  k hernímu automatu.Jděte ven,promluvte s Manuelem a z nabídky vyberte Go! V animaci uvidíte jak vás Manuel proveze ve voze pod plachtou do zadní části Briscoeova domu.Použijte láhev rumu na stráž,Morgana lahev narafičí tak,aby si jí stráž všimla.Poté použijte hrušku z inventáře na zvon,Morgana hodí hrušku na zvon a strážce objeví láhev rumu.poté co oba strážci usnou,tak zkuste vejít do domu/klikněte na vstupní dveře/Bohužel je zamčeno.Promluvte si s Briscoem,ten také klíč nemá,takže si otevřete mapu a jděte do The Docks.Jděte ke stánku,kde prodává Nell,promluvte s ní,dá vám náhradní klíče od domu.Vraťte se před Briscoeův dům pomocí mapy /Briscoe House Exterior/a použijte náhradní klíč na dveře.Jakmile vstoupíte dovnitř ,tak zde najdete spoutanou Elisabeth Briscoeovou.Po dialogu ji rozvážete a získáte do inventáře provaz.Objeví se tu Arno,který zablokuje dveře,v místnosti začne hořet.Vezměte si červenou kabelku se střelným prachem ze země.Tu použijte na pistole v zadním regálu napravo.získáte tak vysypaný střelný prach,který použijte v inventáři na pistol,získáte pistol se střelným prachem.Použijte vysypaný střelný prach v inventáři na dveře,Morgana nacpe střelný prach do klíčové dírky.použijte meč z inventáře na závěs vzadu na okně,Morgana tak získá část třásně.Tu použijte na dveře.Poté na dveře použijte zápalky,tím dveře vyhodíte do povětří a cesta ven je volná.po vydýchání vás čeká další minihra.Úkolem je proběhnout skrze různé překážky tak,abyste do žádné nenarazily.Máte tři životy navíc.Až se vám podaří úsek proběhnout,tak uvidíte jak Morgana v poslední chvíli chytne Arna a pomocí Razza a Carla ho spoutá.Arna prohledá a vezme si  Tannerovu mapu ostrova.

Chapter 6 Tanner Island

Jste opět v kajutě kapitána,Briscoe děkuje kapitánovi.Promluvte s Briscoem,ukažte mu Skatch mapu/Tanner/.Touto mapou klikněte na globus na stole,dozvíte se tak polohu Tannerova ostrova.Briscoe odejde z kajuty,vyjděte také z kajuty a klikněte na schody ,které vedou na palubu.Klikněte z nabídky na Sail to another place.Zobrazí se vám mapka a vy klikněte na Tanner Island,který je nalevo nahoře.Na ostrově vás přivítá Briscoe ,po rozhovoru s ním vytrhejte trávu nalevo.Najdete kotvu s kterou však Morgana nehne.Vezměte si skobu,která je na skále nalevo.Promluvte si s Briscoem o Anchoru a pak se vraťte na loď/Winsome Maid//Go Onboard/Před dveřmi s polepenou páskou si ze země vezměte kladivo.Promluvte si s Diegem,ten s vámi odjede na Tanner ostrov.V inventáři máte hlavu Diega,klikněte s ní na kotvu.Diego s největším úsilím vyrve kotvu,jenže na hlavu mu spadne velký balvan a uspí ho.Vezměte si kotvu i velký balvan a zkuste probudit Diega.Žádná z možností však nezabere.V inventáři spojte lano s kotvou a kladivo se skobou.V inventáři spojte kuši s lanem a kotvou.Kuši s kotvou použijte na trám nad Diegem.Vylezte po laně nahoru a promluvte si s mužem v houpací síti o všem.Poté si vezměte železnou tyč nalevo a kamennou misku napravo od Bucka.Ještě si vezměte olejovou lampu ze stolu vpravo a pak klikněte na most napravo,vidíte,že tu chybí prkno.Slezte opět po laně dolů,v inventáři klikněte na hlavu Briscoa a poté na prkno,které plave ve vodě.Briscoe pomůže Morganě prkno vzít.Opět vylezte po laně nahoru a použijte prkno na most.Poté použijte na most ještě kladivo se skobou.Most je konečně opravený a vy si můžete zahrát další minihru/cílem je přeskákat po plošinách na druhou stranu/a nebo jí můžete přeskočit.Na druhé straně vidíte racky jak si pochutnávají na rybě.Použijte na racky pistol se střelným prachem z inventáře.Rackové odletí a vy si vezměte rybu,ptačí brko a tmavý kámen.Použijte meč na zelený podrost u mostu,získáte klestí.Vzadu u stromu si ještě vezměte ořechy/nuts/a přejděte přes most ,v cestě ke stromu vám brání zvláštní mechanismus.Vraťte se doleva k Buckovi,který odpočívá v síti.Na ohniště dejte klestí,v inventáři spojte oba kameny a ty pak použijte na ohniště.Morgana pomocí kamenů rozdělá oheň.Buck vstane ze sítě a jde k Morganě pokecat.V inventáři spojte rybu s železnou tyčí.Získáte rybu na tyči.Tu použijte na ohniště,Morgana rybu opeče.V inventáři máte opečenou rybu.Dejte opečenou rybu Buckovi,ten vám na oplátku dá kolečkový mechanismus,který použijete na zvláštní mechanismus na mostě.použijte tedy kolečkový mechanismus za mostem na mechanismus a Morgana projde ke kameni s dírou.Klikněte na poletující mouchu/strange fly/,Morgana jí chce chytit,k tomu však bude potřebovat Diega.Jděte zpátky,až tam co spí Diego a použijte na něj ptačí brko.Diego se probudí ,po rozhovoru s ním vylezte po laně nahoru k Buckovi a opět slezte po laně dolů.Diego odešel na loď/Winsome maid/Jděte tedy také na loď/go onboard/,promluvte s Diegem o mouše,dá vám zakrvácený obvaz.V inventáři zkombinujte prázdnou láhev se zakrváceným obvazem,získáte zakrvácený obvaz v láhvi.Klikněte na schody co vedou nahoru/vyberte Tanner Island/a jděte až ke kameni s dírou.Na mouchu použijte láhev s obvazem,získáte mouchu uvězněnou v láhvi.Použijte Mysterious disk na díru v kameni,ten trochu sjede dolů,ale mechanismus pro tajný vchod je zablokován. Vraťte se k Buckovi,promluvte s ním o lubrikantu,řekne vám že by se dali použít ořechy.Napravo,kousek od Briscoa je lis na ořechy/nut press/.Použijte na něj ořechy a pak na lis použijte olejovou lampu.Klikněte na lis na ořechy,Morgana vymačká do olejové lampy ořechy a lampu si opět vezme.Jděte zpátky k zablokovanému tajnému vchodu a použijte na něj olejovou lampu,vchod se otevře celý a vy vstupte dovnitř.Vepředu nalevo vidíte malou louži/small depression/,použijte na ní kamennou misku,získáte vodu v misce.Použijte misku s vodou na sarkofág,objeví se prosklená deska na kterou použijte mastnou železnou tyč z inventáře.Pak na skleněnou desku,respektive na mastnou tyč použijte kladivo.Morgana si vezme zlaté žezlo se želvou na vrcholu.Přijdou Buck a Briscoe,promluvte s nimi a pak klikněte žezlem na Bucka.Po rozhovoru se automaticky ocitnete na lodi.Jděte do kajuty Morgany,ta si popláče,objeví se duch Morganiny matky Bonity a ten ji přivede k myšlence plout zpět na Bounty Island.Vyjděte z kajuty,promluvíte s Diegem .Klikněte na schody co vedou nahoru,vyberte Sail to another place a na mapě plujte na Bounty  Island.Na otcovu kabinu,respektive dveře použijte mouchu v láhvi a pak vstupte dovnitř.Otec  spí jak dřevo,Diego ho popadne a odnese do vašeho starého domu.Až Diego odejde,tak si promluvte s otcem.Objeví se tu duch Bonity,uvidíte srdceryvnou scénu a po ní se opět ocitneme na lodi ,v kajutě Morganina otce.Po rozhovoru se ocitneme…

Chapter 7 Find The Friend

Na molu v docích.Po rozhovoru s Briscoem jděte do Guvernérova domu,kde si promluvte se slečnou Brownovou.Vyjděte z domu,pravým myšítkem klikněte na plochu,klikněte na sextant nalevo a na mapě klikněte na The Dark Beach.Jděte směrem do obrazovky do The Dark Reefs,jděte doleva,kde si promluvte se Sanchou,která něco hledá.Promluvte s ní o všem /vyberte promise/a pak si opět otevřete mapu kliknutím na sextant a jděte do nové lokace Voodoo Village. Promluvte si se stráží o všem,vyčerpejte všechny témata a pak vylezte po žebříku nalevo do koruny stromů na ochoz.Vlezte do chatrče a zkuste si promluvit s Cheminem,bohužel pokus je neúspěšný.Vyjděte z chatrče a promluvte si s nalevo stojící Tanou o spícím Cheminovi.Opět jděte do chatrče a klikněte na regál s knihami.Prostudujte si knihu,získáte recept jak Chemina probudit.Kniha  voodoo recipes se vám uloží do inventáře.Napravo dole klikněte na Woodoo kit,získáte do inventáře flaštičku a woodoo papír.Vyjděte z chatrče a promluvte si s Tanou o Caba-flowers,získáte popis květu.V inventáři máte Flowers description.Slezte po žebříku dolů,klikněte na mapě na Lower Town Square a pak jděte do Guvernérova domu,kde použijte flowers description na květinu na stole/flower pot/Poté si promluvte se slečnou Brownovou o Caba-Flowers.Vyjděte z domu ven,jděte doleva,promluvte si s Percym a pak jděte doprava do Guvernérovy zahrady/garden/,jděte do kůlny ze které si vezměte Low Shelf/feel along/.V inventáři se vám objeví Weed Killer.Vraťte se do Guvernérova domu a na květinu na stole použijte láhev Weed Killer.Morgana obsah láhve nalije do květináče,kytka zvadne a Morgana si vezme uvadlé květy/Caba-Flowers Petal.Vyjděte z domu ven,otevřete si mapu,klikněte na The Jetty .Jděte do lodi,klikněte na Sail to another place a na mapě klikněte na Bounty Island.Jděte doprava do hospody,projděte do místnosti vpravo ,kde si vezměte mrtvé kuře/dead Chicken/Vraťte se na loď a na mapě klikněte na Crab Island.Otevřete si kliknutím na sextant mapu a klikněte na Graveyard of the Ancients.Jděte doprava a na mělký hrob/flat grave/dejte mrtvé kuře.Získáte slepičí brko namočené v krvi.Vraťte se pomocí mapy zpátky do doků/Docks/ a popojděte kousek doleva.Na sloupu je tu železný hák/metal hook/,který si vezměte.Jděte  k hospodě doprava.Nahoře vidíte symbol hospody - kraba.Klikněte na něj železným hákem,získáte část klepeta.Jděte doleva k lodi,na mapě klikněte na Tanner Island.Projděte až do tajného vchodu,kde si v louži nalevo/small depression/naberte do flaštičky /flask/vodu.Vraťte se zpět do lodi,na mapě plujte do Hollow Island.Jakmile vystoupíte z lodi,tak si otevřete mapu a klikněte na Woodoo Village.Vylezte po žebříku vlevo nahoru,vejděte do chatrče a do velkého hrnce nad krbem vlevo dejte část klepeta a květinové lístečky/Caba-Flowers petals/.Ještě do hrnce nalijte vodu z flaštičky.Poté na krb použijte zápalky,Morgana rozdělá oheň v krbu.Zkombinujte v inventáři brko s krví s prázdným papírem,Papír se slovem Chemin ,použijte na hořící krb.Chemin se konečně probudí,promluvte s ním o všem,získáte od něj oblázek s kresbou lebky.Slezte po žebříku dolů,stráži ukažte oblázek s lebkou,stráž vás pustí do chrámu,takže projděte doprava pod žebry velryby.V chrámu si promluvte s Bajarim, žádá vás o zprostředkování setkání s Tanou.Po rozhovoru vyjděte z chrámu,opět vylezte po žebříku nahoru a promluvte si s Tanou.Vraťte se zpět do chrámu a promluvte s Bajarim.Ten vyskočí radostí,ukažte mu žezlo se želvou,Bajari odejde,vyjděte také z chrámu ven,otevřete si mapu a klikněte na The Jetty.Promluvte s Briscoem,objeví se Bajari,dá Morganě mapu .Promluvte si s Bajarim a poté jdeme do další kapitoly.

Chapter 8 The French District

Opět jste na lodi,v otcově kajutě.Po rozhovoru vyjděte z kajuty,klikněte na schody co vedou nahoru a vyberte Crab Island.Projděte do hospody,promluvte s hostinskou Anitou o všem.Vyjděte z hospody,klikněte na sextant a mna mapě klikněte na French Quarter.Vylezte po růžové popínavé rostlině na balkon.Vyslechnete si rozhovor dvou strážců dole.Až se vykecají,tak slezte dolů,navolte si pomocí sextantu mapu a klikněte na Docks.Jděte zpátky do hospody,promluvte si s hostinskou o rybářském prutu/nejdřív se ho musíte pokusit vzít,je napravo/Poté si rybářský prut/fishing rod/ vezměte a vyjděte ven.Jděte kousek doleva,je  tu sud a v něm jsou korky.Korek si vezměte a jděte doleva na loď/go onboard/Před vámi je úklidový vozík,vezměte si z něj bílý hadřík.Korek v inventáři spojte s tyčí a toto spojte s bílým hadříkem.V inventáři nyní máte cosi jako ducha-strašáka.Spojte ho s rybářským prutem,vraťte se na Crab Island,pomocí sextantu si navolte mapu a jděte do French Quarter.Opět vyšplhejte po popínavé rostlině nahoru a použijte ducha s rybářským prutem na strážce doel.Ti se leknou a v panice do sebe narazí  a knokautují se.Slezte po rostlině dolů a projděte dveřmi do místnosti.Objeví se tu duch Mabel Thorpe.Promluvte si s ní o všem a pak ze stolu nalevo od ní si vezměte blocked blowpipe.Vyjděte z místnosti ven,pomocí sextantu jděte na mapě do Docks a poté jděte do hospody.Klikněte vlevo u dveří na mušketu a poté si s Anitou o mušketě promluvte.Nyní už si část muškety Ram-Rod můžete vzít.V inventáři spojte Ram-Rod s blocked blowpipe a poté s Ram-Rod klikněte mušketu .Vyjděte ven,pomocí sextantu si otevřete mapu a klikněte na Graveyard of the Ancients.Jděte ke květině u stromu napravo/flowers/Utrhnete si z ní lesní plody,které zkombinujte v inventáři s blocked blowpipe,tím máte cosi jako foukačku.Pomocí mapy jděte do French Quarter.Vylezte po popínavé rostlině nahoru a použijte foukačku na dům nalevo,respektive na horní okno.Z okna vykoukne postava,je to otec Jeroným/Jerome/.Až sejde dolů a přijde vám otevřít,tak si s ním promluvte o všem.Jeroným vám dá konec lopaty.U knokautované stráže si vezměte dřevěnou tyč,použijte mapu a jděte do doků/Docks/.Jděte do hospody,kde dejte dřevěnou tyč  muži ,který sedí  u stolu.Ten vám tyč nožem ostrouhá a vy jí v inventáři spojte s koncem lopaty,tím získáte funkční lopatu.Vyjděte z hospody a pomocí mapy jděte do Graveyard of the Ancients.Je tu s vámi otec Jeroným.Po rozhovoru s ním použijte lopatu na malý hrobeček nalevo.Vykopete starý papír,který si vezměte a po rozhovoru ho dejte  otci Jeronýmovi,ten poté odejde.Pomocí mapy jděte do French Quarter.Vstupte do místnosti,promluvte s Mabel Thorpe o všem a až Mabel Thorpe zmizí ,tak klikněte na komodu se čtyřmi zásuvkami ,která je mezi dvěma stoly.Použijte malý klíč z inventáře na druhou zásuvku odzdola.Poté vyjděte z místnosti ven,objeví se tu Diego.Až s ním domluvíte,tak jděte pomocí mapy do Docks a vstupte do hospody.Promluvte si u baru s mužem v zeleném.Je to Pierre Lacroix.Promluvte si s ním o všem,poté vyjděte z hospody ven a promluvte si se  Sonia Bond o všem.Opět se vraťte do hospody a promluvte si s Pierre Lacroix o všem co se nabízí.Vyjděte z hospody ven a pomocí mapy jděte do French Quarter.V inventáři máte hlavu Diega,použijte ji na stráž u dveří.Ta se Diega zalekne a odejde.Vstupte do místnosti,proklikejte obrazy s motýli a pak klikněte na obraz guvernéra,který je napravo.Za obrazem je sejf.Na sejf použijte kombinaci odshora dolů,červená 8, zlatá 4 a zelená 1.Prostudujte si obsah sejfu,vyjděte z místnosti a pomocí mapy se vraťte do Docks.Jděte do hospody,kde si opět promluvte s Pierre Lacroix o Pedro Gonzalesovi.Poté si promluvte s hostinskou Anitou.Do rozhovoru se vloží i tajemný cizinec s kapucí na hlavě.Budete svědky dojemné scény.po rozhovoru s Anitou a cizincem vyjděte z hospody a jděte doleva na loď/go onboard/Vidíte tu uklízet Nacha,promluvte s ním o všem a poté jděte do kajuty otce. Seberte prázdný kalamář, pero a papír ze stolu,po rozhovoru s otcem vyjděte ven a klikněte na schody ,které vedou na palubu.Z nabídky klikněte na  Crab Island. Vezměte si chobotnici,která je na háku vedle Sonii Bond.Jděte do hospody,promluvte s Anitou o chobotnici ,poté chobotnicí klikněte na Anitu .Ta vám z chobotnice vyextrahuje inkoust,který v inventáři použijte na prázdnou láhev inkoustu .Spojte plný kalamář s tužkou a papírem.Vyjděte z hospody ven,vraťte se na loď a dejte psací soupravu Nachovi,ten na papír napíše co je třeba.Jděte zpátky na  Crab Island a jděte do hospody.Klikněte na Anitu papírem ,který napsal Nacho,Anita Morganě poděkuje,stejně jako cizinec v kapuci.Poté si promluvte s Pierre Lacroixem.Ten po rozhovoru opustí hostinec.Vyjděte ven a pomocí mapy jděte do French Quarter.Promluvte si s Diegem.Jděte doleva do Tortue d'Or .Uvidíte dojemné setkání Morgany a Eduarda.Eduardo je papoušek.Promluvte si s hostinským Maxem,poté s Diegem a nakonec se Eduarda zeptejte na heslo/password/,použijte na Eduarda žezlo se želvou.Eduardo přeletí k Diegovi a poté se ocitneme opět na lodi,v otcově kajutě.Po rozhovorech si promluvte s Eduardem a tím máme misi hotovou.

Chapter 9 Turtle Island

Po rozhovorech v kajutě odejde Briscoe a poté co dostane Morgana od otce píšťalku,tak i ta z kajuty odejde.Klikněte na schody co vedou nahoru a vyberte Turtle Island.Promluvte si s Briscoem,poté si utrhněte modré plody/berry bush/ napravo a ze země seberte krunýř-masku.Modré plody dejte nalevo papouškovi Eduardovi.V inventáři máte jeho hlavu,použijte ji na palmu vzadu,vedle Briscoa.Papoušek vyletí do koruny palmy.Vraťte se na loď/go onboard/,promluvte s Diegem o sekeře/Axe/ ,po rozhovoru se automaticky vrátíte na Turtle Island.V inventáři máte hlavu Diega,použijte ji na hustý porost za palmou/vegetation/.Diego vyndá obří sekeru se kterou proseká cestu k mostu.Diego odejde a vy nyní musíte projít po mostě.Musíte šlápnout na správné dlaždice.Řešení je následující.Stoupněte si na nejprve na druhou dlaždici zleva,kupředu,vpravo,vpravo,2x kupředu,vlevo,kupředu,2x vlevo a kupředu.Klikněte na páku/trigger/ nalevo od mostu,objeví se tu černoch s oštěpem,který Morganu srazí k zemi.Ta se ocitne v chatrči,kde jsou i její otec a Briscoe.Morgana zjistí,že je připoutaná ke sloupu ,stejně jako její otec a Briscoe.Promluvte si s oběma a pak klikněte vlevo od Morgany na Amber Turtle.Po rozhovoru s Briscoem přijde náčelník se svým poskokem.Po jeho odchodu se tu objeví jednonohý Simpkins.Až odejde ,tak použijte píšťalku na hlavu Eduarda v inventáři,do chatrče vlétne Eduardo .Z inventáře použijte modré plody na stoleček napravo.Morgana tam hodí modré plody,které přiletí Eduardo vyzobat.V inventáři máte hlavu Eduarda,použijte ji na sošku vedle Eduarda,ten Morganě přinese klíč,který soška drží v ruce. Morgana otevře zámek,kterým je připoutána k okovům.Vezměte si okovy,prkno a pak klikněte na truhlu,kterou si také vezměte.V inventáři máte i modrý diamant.Použijte na Briscoa modrý diamant z inventáře,promluvte s ním a pak si promluvte i s otcem o všem co se nabízí.Pak použijte na trubku nad Briscoe truhlu,Morgana ji přistaví ke zdi mezi Briscoa a otce.Pak na trubku nad Briscoem použijte prkno,Morgana ho umístí nad oba muže.Vezměte si okovy napravo u Briscoa a v inventáři je zkombinujte s okovy,které už tam máte.Tyto okovy použijte na Briscoe.Spustí se animace,po které bude Morgana stát na prkně.poté až Morgana opustí chatrč,tak si vezměte červíky z mísy vepředu a  jděte doprava na pláž.Použijte v inventáři modrý diamant na masku a poté na masku použijte červíky.Masku použijte na hrabajícího černocha napravo,spustí se animace.Černoch uteče,jděte k vyděšenému Bobbymu a promluvte s ním o všem.Dá vám velké,hnědé želví vejce.Až Bobby odejde,tak si promluvte s dívkou ,která tu leží.Je to Tanama,opět s ní o všem promluvte a pak v inventáři zkombinujte Briscoe map s Turtle map.Získáte kompletní mapu,kterou použijte na Tanamu.Po rozhovoru s ní si otevřete inventář a použijte píšťalku na hlavu Eduarda.Morgana zapíská a Eduardo přiletí na pláž.Po zdvořilostních rozhovorech máme hotovou další kapitolu a jdeme do té poslední.

Chapter 10 The Great Spirit Egg

Projdete s Tanamou ke dveřím  ve tvaru želvího krunýře.Morgana je zkusí otevřít,ale nejde jí to.Klikněte na oltář s želvami napravo.Je tu další minihra/můžete jí opět přeskočit/ ve které musíte želvy na sebe naskládat od největší  po nejmenší nahoře.Vstupte do místnosti,promluvte vpravo se zlatou želvou na podstavci o všem.Poté klikněte vlevo na strange device ,otočte se ke zlaté želvě vpravo a zeptejte se jí na další kolo otázek.Pak si promluvte o všem s Tanamou,vyjděte z místnosti ven,klikněte na sextant a na mapě jděte do Turtle Village.Klikněte na vchod do chatrče napravo,Morgana se schová a vyslechne rozhovor Baby Carey se Simpkinsem.Až odejdou,tak vstupte do chatrče,klikněte na matraci na zemi a pak na tajné dveře pod matrací.Je tu další minihra ve které musíte nastavit správně čtyři symboly želv vedle sebe.Řešení je následující.Prvním symbolem vlevo otočte 3x/je tam hvězdice/,druhým symbolem zleva otočte 4x/je tam první želva/,třetím symbolem otočte 2x/objeví se druhá želva/ a posledním symbolem otočte 4x.Zkuste si vzít z tajného otvoru velké vejce,bohužel to nejde.Vezměte si postupně zelenou a hnědou kůži ze stěny nad vejcem,nalevo na polici si vezměte špulku s nití a napravo od vchodu si vezměte jehlu z kosti zapíchnutou do postraních rukou strašáka.V inventáři spojte jehlu se špulkou nití a obojí spojte s dvojicí kůží/hnědou a zelenou/.Máte vak na vejce,takže ho i na velké vejce použijte.Vchod do chatrče se však uzavře.Použijte hnědé vejce ,které máte v inventáři na tajný otvor,kde předtím bylo bílé vejce.Otvor se opět otevře.Vyjděte z chatrče ven,hlídá tu stráž,použijte v inventáři píšťalku na Eduarda.Papoušek přiletí a sedne si na střechu chatrče nalevo.Použijte hlavu Eduarda z inventáře na stráž nalevo.Papoušek sletí dolů a strážce raději odběhne.Klikněte na strážce vedle Morgany ,z nabídky vyberte End of the World…..objeví se tu Diego,který mrští prvním strážcem a ten druhý raději uteče.Promluvte si s Diegem o všem a pak se vrátíte do místnosti se zlatou želvou na podstavci.Po rozhovoru s Tanamou použijte vejce ve vaku na strange device nalevo.Objeví se tu Baba Carey/s krunýřem/s domorodcem.Zlatá želva umírá,spustí se animace ve které Tanama zemře .Promluvte si s Baba Carey o všem,poté klikněte na strange device,respektive na secret panel žezlem s želvou nahoře.Velká zlatá želva se vznese,klikněte na ní a promluvte si s ní.Probere k životu Tanamu a až odejde Baba Carey s domorodcem ,tak s ní opět promluvte o všem.V místnosti se objeví Briscoe s otcem Morgany,Briscoe odejde a po animaci si opět promluvte se zlatou želvou.Klikněte pak na truhlu nalevo,najdete zlatou lebku o které si promluvíte s otcem.Pak se ocitnete na pláži,kde si otec Morgany promluví se Simpkinsem. Morgana Simpkinsovy vrazí pěstí a odběhne za otcem.Poté už se jen podívejte na závěrečnou animaci a to je i konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Captain Morgane and the golden Turtle

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář